25/12/2025
Warme groetjes van het hele team🎄
Crossteam de Bruin doet mee aan autocross wedstrijden in de standaard Rang-Pang klasse.
25/12/2025
Warme groetjes van het hele team🎄
11/10/2025
Laatste keer Lopik..
Jordi rijdt vandaag
1e manche: DNF steekas kapot
2e manche: 4e
3e manche: 5e
Vandaag rijden we de cross in Haastrecht. De dag begon nat en slecht maar gelukkig is het nu afwisselend zonnig met wind, maar wel droog.
Sander rijdt vandaag.
Manche 1: 4e
Manche 2: 4e
Manche 3: steekas kapot
Finale: kapot gereden door een ander
30/08/2025
Rosmalen:
1e Manche 7e, werd de bult op geduwd.
2e Manche 2e
3e Manche 1ste🥳
30/08/2025
3 kleine kleutertjes die hingen aan een hek...
Ze mogen weer een dagje met auto's spelen 😉
Dit keer in Rosmalen
05/07/2025
Na 6 jaar crossen we weer in Alphen.
Windje is wat fris maar bederft de pret niet. Ook al is het wel een beetje aarde happen🫣
Manche 1: 5e
Manche 2: 4e
Manche 3: 3e
Finale: 5e
Manche 1: 2e🌞
Manche 2: 2e✨️
Manche 3: 8e, de wal was een goede parkeerplek🤓
Na 3 manches: 7e plek
Finale: DNF, stuk
26 graden en op naar de eerste ronde🌞
29/05/2025
Geen prijzenbeker of nouja een groene beker dan😉 fijne avond!
De dag begon met alleen maar regen.. rond 11.00 klaarde het gelukkig op.
1ste Manche 2e
2e Manche 6e
3e Manche 8ste (lekke band)
Nu wachten op de uitslagen van de hele dag
Gooooedemorgen! Goed is het wel want we mogen eindelijk crossen🥳 Wij zijn onderweg naar Zevenhuizen, tot straks.