19/03/2026
Wat was het een gezellige avond!
De keizerverschieting tussen Dolf en Geert van der Ven begon stipt om 21 uur.
Dolf (keizer) daagde Geert (regerend keizer) uit.
Onder toeziend oog van ongeveer de helft van onze leden was het Geert die zijn hoofd het koelst hield.
Gelukkig konden we proosten met koude bubbels op de vredige afloop.
17/03/2026
Overmorgen... klinkt als een normale dag toch... Donderdag 19 maart 2026.
Toch is die dag niet helemaal normaal. Het is namelijk de dag dat Koning Dolf Keizer Geert van der Ven uit zal dagen om te schieten voor de keizerstitel.
Dit zal zijn vanaf ca 21.00 uur in ons Doel aan de Sportlaan 18 in Rosmalen.
Voor leden van de vereniging is voorafgaand de jaarlijkse Algemene LedenVergadering (inloop vanaf 19.00 uur, start 19.30 uur)
Wie kom jij aanmoedigen?
07/02/2026
Na een spannende strijd en heerlijke pizza zijn alle winnaars bekend.
Wat was het weer een fijne dag met elkaar.
Dolf is voor de 3e keer recurve koning en mag onze Keizer Geert van der Ven uitdagen.
Dit zal zijn na onze ALV op 19 maart aanstaande.
Xander is onze compound koning en Jiwan is de jeugdkoning.
Gefeliciteerd mannen!
07/02/2026
Met de lunch beloofde het een spannende middag te worden. En dat is het ook geworden!
Dolf en Rick schieten de finale.
Vincent en Fleur schieten om het brons. Het blijft mogelijk dat we een keizerverschieting krijgen!!!
07/02/2026
Helaas geen opvolging van Fleur die in 2018 Nederlands kampioen werd vanuit onze vereniging.
Anne Veltman is gestrand in de kwartfinale met een prachtig resultaat.
Wij zijn trots op je!
07/02/2026
Anne is de eerste serie geëindigd als 6e met een mooi PR.
Hou vol en zet je score door Anne Veltman!!
Foto door Rene van Erp vrijwilliger bij de NK en helaas daardoor ook niet aanwezig om Xander Holl te proberen onttronen.
07/02/2026
Onze koning is weer binnen, het koningschieten kan beginnen!
Wordt Dolf voor de 3e keer koning en krijgen we een keizerverschieting, of is Geert van der Ven weer voor 3 jaar verzekerd van het keizerschap?
07/02/2026
Nog 12 pijlen te gaan..
Ze doet het goed.
In Rosmalen zijn we begonnen met de uitreiking van diverse regiomedailles
07/02/2026
Vandaag is een leuke dag, met regelmatig updates vanuit onze kant.
Anne Veltman gaat voor een gezellige dag en de hoogstmogelijke plek op het NK indoor in de Maaspoort.
Helaas moet ze daardoor wel ons koningschieten missen, maar we wensen haar heeel veel succes en wij duimen tussen onze pijlen door voor je ☆☆☆ 🏆🎯
31/01/2026
Het kampioenschap is vergeven: VZOD is met de eerste prijs aan de haal gegaan.
Gefeliciteerd!
En Vriendenkring werd 2e 🥈
Een dikke dankjewel voor voor de sterren achter de schermen: wedstrijdleiding, barpersoneel, supporters en het organiserend comité.
31/01/2026
Ook vandaag zijn wij open om een leuke wedstrijd te komen bekijken. Het rk voor teams met een barebow boog is begonnen.