CHALLENGE 4, deze oefening viel toch echt wel een beetje tegen...de dames zijn weer goed bezig geweest maar de punten gaan naar BBC Ardito, Coach Cindy gefeliciteerd👍💙 Een jongen van tegenpartij voerde de oefening technisch gewoon heel goed uit en hield de bal onder controle💪.
Ik geniet van alle filmpjes, Go Girls 💛🖤
The Black Eagles vu14-1
Volg hier het basketbal seizoen van de VU14-1 van de The Black Eagles
Challenge 3 in the pocket...Dames weer goed bezig geweest!
Battle 2
23/03/2020
Het Corona Virus houdt de hele wereld bezig en v14...die waren vandaag " gelukkig" bezig met minder serieuze zaken...gewoon lekker met zijn allen...en toch in je 1tje!!
Battelen tegen Ardito...beide teams bloedfanatiek.
Ik als coach toch aan t werk...waar het nu ook niet lekker loopt...en dan krijg je filmpjes...dat zorgt voor een lach op mijn gezicht....
Helaas hebben we de punten aan Ardito toe moeten kennen...iets met in een auto rijden en door de benen dribbelen...fenomenaal!! Ardito gefeliciteerd
22/03/2020
Zondag...Corona...
Alles ligt plat...dus ook geen basketbal.. je hebt het daarover met een mede coach van een andere club en de Challenge ontstaat....
Ardito x14 - BE v14
Iedere dag een nieuwe skill...
Dag 1, wie kan de bal het langste laten draaien?
De hele dag gaan de filmpjes over en weer en beide teams doen hun uiterste best. Er sneuvelen wat flessen...deuken in de koelkast...ach als dat het ergste is.
08/02/2020
💪
Lang niets gemeld op deze pagina...dit heeft zo zijn redenen....Mijn Maatje Berry (de oprichter van deze pagina) heeft helaas wegens gezondheidsredenen af moeten haken bij dit mooie team!
Hij is kei hard aan het werken voor zijn come back dus ik hoop dat we hem snel weer kunnen verwelkomen en kunnen genieten van zijn mooie motiverende woorden.
We hadden samen een plan...voor 3e jaar ongeslagen kampioen worden en dan door naar het NK.
We lagen zo mooi op schema...in december in de meidenklasse alles gewonnen, helaas was het niveau daar erg laag op 1 tegenstander (Attacus) na. Dat heeft ons doen besluiten naar de jongenscompetitie over te stappen.
Gisterenavond de 1e wedstrijd gehad tegen Ardito. Helaas 3 van de 9 speelsters geblesseerd :( dus al meteen geen lekker start.
In de jongenscompetitie is het andere koek:
- gaat alles veel sneller,
- het is harder,
- lay ups die je nu vol in zet naar de basket worden hoe dan ook afgestopt...(vrije worpen?)
Na een flinke achterstand 19-6 goed gemaakt te hebben met rust 33-28 wordt het g*t in het 3e kwart echt geslagen.
Tot de rust was het een echt leuke pot, daarna wil ik snel vergeten...Uitslag 63-41
De thuisgame weten we wat we kunnen verwachten en daar moeten we ons dan goed op voor bereiden.
Training voor dinsdag is gemaakt, we gaan gewoon door en ik weet zeker dat we punten gaan pakken.
Dit wordt een 2e helft waar we zeker veel van gaan leren!! En uiteindelijk is dat waar het om draait, de meiden beter maken.
# trots op team!
05/10/2019
Mooi als je terug ziet wat je traint....
14/09/2019
Na een mooie voorbereiding vandaag de 1e competitie wedstrijd thuis tegen BV Wyba.
We starten sterk tegen de "grote"dames uit Wijchen en komen al snel op een ruime voorsprong.
Er wordt erg fysiek gespeeld wat leidt tot enkele opstootjes in het veld. Dit is overigens aan beide kanten dus als coaches even besloten in te grijpen....In plaats van het wisselen van speelsters wordt er dan ook een scheidsrechter gewisseld.
Hierna wordt het een leuke pot, leuk te zien dat wat je traint nu tot uitvoering komt.
We hebben allemaal gescoord en zijn tot het laatste fluitsignaal blijven "gaan" , CHAPEAU!!
Wat is dit toch een leuk team, een team met "Vuur", daar houd ik van.
Ruststand 40-6 , Eindstand 87-11
Belangrijk te vermelden dat Wyba net is gestart met dit team dus vandaar de hoge score.
Klik hier om uitgelicht te worden.
Plaats
Type
Website
Adres
Rosmalen
5240-5249