20/07/2020
Meld je aan!
Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van Partners in Welzijn Stadsdeel 4, Sittard.
20/07/2020
Meld je aan!
15/10/2019
Op donderdag 24 oktober 2019, om 20.30uur, voetbalt een politieteam van de politie Westelijke Mijnstreek👮♂️👮♀️, vriendschappelijk tegen jongeren uit verschillende delen van Sittard-Geleen.
Plaats match⚽VV Sittard gelegen aan de Bradleystraat.
Het initiatief is voortgekomen uit samenwerking politie (wijkagent Arnold Benders) en Partners in Welzijn, om de omgang met jongeren te versterken, band tussen de politie en jongeren te bevorderen en verbindingen te leggen tussen jongeren🚶♀️🏃♂️wijkbewoners🏡 en instanties🏢. Zo worden jongeren en wijkbewoners gestimuleerd om te participeren bij buurtactiviteiten en daarbij hun talenten in te zetten🏆.
Er zijn nog paar plekken beschikbaar! Kom erbij! Voor meer info neem contact op met Martin Šarov via [email protected] of fb messenger.
21/03/2018
Aanmeldtermijn is verlengd! 💪
Schrijf je in!
26/10/2017
De training 'klapperen in groepsverband' start 6 november weer!!!
Heeft u ook zo-een problemen met de administratie? Raakt u ook het overzicht kwijt met al die brieven? Meld u dan nu aan!!
De training wordt in groepsverband aangeboden. Highlights als; ‘hoe doe ik mijn administratie?’ ‘waar heb ik allemaal recht op?’ zullen de r***e passeren. Heeft u interesse? Meld u zich dan snel aan via [email protected] of bel/ app/ sms naar 06-51165144
04/10/2017
Heeft u ook een mening over de buurt? Kom dan gezellig samen met ons aan tafel op 11 oktober van 11.00-15.00 in het MFC Sanderbout.
Partners in Welzijn en Ecsplore organiseren op woensdag 11 oktober gezamenlijk een activiteit voor senioren uit de wijk Sanderbout/Ophoven
Partners in Welzijn en Ecsplore organiseren op woensdag 11 oktober gezamenlijk een activiteit voor senioren uit de wijk Sanderbout/Ophoven
Tijdens deze activiteit staan een aantal thema's centraal zoals; Gezonde leefstijl, elkaar ontmoeten, leefbaarheid & veiligheid in de wijk. Wij gaan graag met u in gesprek over bovengenoemde onderwerpen.
Het programma ziet er als volgt uit;
10.00 - 11.00 uur: Beweegactiviteit senioren in samenwerking met Basisschool Aan de Meule
11.00 - 12.00 uur: Senioren bereiden samen met de kinderen van de basisschool een gezonde lunch voor.
12.15 uur: Inloop
12.30 - 13.15 uur: Lunch met aandacht voor gezonde voeding
13.15-15.00 uur: Tafelgesprekken over verschillende thema's.
Wij nodigen alle inwoners uit de wijk Sanderbout/Ophoven om deel te nemen aan de activiteiten, hier zijn géén kosten aan verbonden. Uw wijk, laat uw mening gelden!
U kunt zich inschrijven via mij (stuur me een pb), www.partnersinwelzijn.nl of via www.ecsplore.nl.
28/09/2017
De training 'klapperen in groepsverband' start 6 november weer!!!
Heeft u ook zo-een problemen met de administratie? Raakt u ook het overzicht kwijt met al die brieven? Meld u dan nu aan!!
De training wordt in groepsverband aangeboden. Highlights als; ‘hoe doe ik mijn administratie?’ ‘waar heb ik allemaal recht op?’ zullen de r***e passeren. Heeft u interesse? Meld u zich dan snel aan via [email protected] of bel/ app/ sms naar 06-51165144.