23/09/2022
Wauw! Dit is een van de mooiste muur schilderingen die ik ook gezien heb!
Steppen in de Betuwe is gezellig en gezond. Dinsdagavond vanaf 20.00 uur is onze groepstraining avon
23/09/2022
Wauw! Dit is een van de mooiste muur schilderingen die ik ook gezien heb!
31/10/2020
Vandaag een steptocht met Gerda en Gerrie gedaan in de Betuwe. Prachtige natuur en mooie kleuren.
05/07/2020
Vandaag met Gerda, Martin, Caroline en Ellen een steptocht rondom Nunspeet en het verscholen dorp gedaan.
Ondanks de regen toch lekker gestept. Aan het eind werd het droog en hebben we nog heerlijk in de zon op het terras kunnen opdrogen.
17/05/2020
Mooi rondje vandaag rond Culemborg. Flinke tegenwind maar toch 23 km
13/07/2019
Vandaag de Kersentocht 🍒gestept met Gerda, Caroline, Gerry en Ellen
Een hele gezellige tocht, 37,5 km, onderweg een klein buitje maar verder prima stepweer. En natuurlijk kersen eten. 🍒
Volgend jaar gaan we weer!
04/07/2019
Altijd mooi op Marienwaerdt avondritje
06/06/2019
Nederland stepland!
Weer een prachtig tochtje gestept
28/05/2019
Wat een mooie avond voor een steptochtje