09/01/2024
IJsbaan Tielse ijsvereniging de Pinguïn voorlopig niet open
TIEL • Hoewel de eerste schaatsers zich in het noorden van Nederland al op natuurijs hebben begeven, gaat dat in Tiel de komende dagen naar alle waarschijnlijkheid niet lukken. “Het zou heel fijn zijn áls het gaat lukken, maar op dit moment is er nog veel water en bijna geen ijs”, laat Jaap B...
17/12/2022
Goede morgen
We komen helaas niet aan de minimale 8 cm die we nodig hebben om grote groepen te laten schaatsen op onze plas, en gezien de voorspellingen zal het deze ijs periode ook niet meer gebeuren dat we open gaan.
Laten we hopen dat we nog een flinke vorst periode krijgen deze winter
14/12/2022
Goede morgen
Wij krijgen veel vragen binnen of er deze week geschaats kan worden op de pingüin wij kunnen dit op dit moment niet zeggen
We houden de ijs groei/dikte in de gaten
We houden jullie op de hoogte
Mvg bestuur De Pinguïn
14/02/2021
Helaas wordt het ijs slechter door de dooi en hebben we moeten besluiten dat we om 18.00 uur dicht gaan omdat we de veiligheid niet meer kunnen waarborgen verders willen we iedereen bedanken die we dit weekend hebben mogen ontvangen en hopelijk zien we elkaar snel weer mvg. Bestuur en vrijwilligers de pinguïn
14/02/2021
Goede morgen het is weer prachtig weer lekker het zonnetje kom vandaag nog lekker schaatsen denk er om laten we ons aan de corona regels houden dan wordt het weer een top dag tot straks
13/02/2021
Helaas nog 1 uurtje vandaag maar wat een super dag hebben we gehad zelf onze burgemeester kwam nog even het ijs keuren morgen nog een dag jullie zijn vanaf 9 uur weer welkom en denk om de corona regels tot morgen
13/02/2021
Het ijs ligt er mooi bij dankzij onze vele vrijwilligers.U kunt gezellig komen schaatsen maar houd u ten alle tijden aan de regels van het RIVM. Bij grote drukte moeten wij passende maatregelen treffen en zorg er voor dat u niet met grote groepen komt. Veel schaatsplezier!
12/02/2021
Zoals ze in friesland zeggen " het giet on"we hebben tussen de 9 en 11 cm ijs dus vanaf morgen 9 uur ben je van harte welkom om te komen schaatsen we zijn nu druk bezig om alles klaar te maken voor jullie hou je aub aan de corona regels van de overheid dan kunnen we er een leuk en gezellig weekend van maken
Kijk wel uit waar de sneeuw nog lig daar kan het ijs nog niet dik genoeg zijn
P.s. als je de ijsvereniging wil steunen in ons bestaan wordt dan lid voor 10 euro per jaar voor een heel gezin doet u dat .
11/02/2021
Vandaag het ijs gemeten tussen de 7 en 9 cm dus gaan de goede kant op we moeten 10 cm hebben om met een grote groep te kunnen schaatsen, we houden jullie op de hoogte
Morgen gaan we weer meten.
03/03/2018
Helaas was dit het weer voor deze vorstperiode.
Morgen zullen we helaas niet open gaan omdat het risico wegens de dooi te groot zal zijn.
Bedankt allemaal voor deze 2 mooie dagen.
We hebben genoten van de mooie Schaatspret!
Zeker ook nogmaals veel dank aan AT&C Accountants
& Belastingadviseurs die ons er elk jaar weer doorheen helpen!
Speciaal dank aan Boels Verhuur Tiel voor het beschikbaar stellen van een aantal materialen!
En uiteraard ook dank aan Brandweer Tiel voor de medewerking.
Mocht u in de toekomst willen helpen of een bijdrage willen leveren aan de ijsvereniging, neem dan contact met ons op.
03/03/2018
Vandaag zijn we ook nog open!
Vanavond zal de baan ook goed verlicht zijn met dank aan Boels Verhuur Tiel!
Veel schaatsplezier vandaag :)