27/01/2023
Onze MO17-1 is opgegaan in een compleet nieuw team: Sv TEC Jo17-2
Een enthousiast, leuk team, waar jongens en meiden samen de strijd aangaan met verschillende jongensteams in de competitie. Een uniek team ook, omdat er maar liefst 4 broer/broer of broer/zus-combinaties binnen het team te vinden zijn.
Morgen speelt dit team onder leiding van Daniel Buijs, Marco Van Dijk en Hildo van Es hun eerste competitiewedstrijd. Alle reden om ze morgen aan te komen moedigen!
05/10/2022
Aanstaande vrijdag is er weer een Algemene Ledenvergadering waar we onze leden hartelijk voor willen uitnodigen.
Naast een terugblik op het afgelopen seizoen, zal Johan Verweij jullie meenemen in de plannen voor de toekomst. Ook staan er nog verschillende andere belangrijke onderwerpen op de agenda, waarover we graag met jullie het gesprek aangaan. Zoals de stijgende energiekosten bijvoorbeeld. Ook kunnen jullie op deze avond kennismaken met nieuwe betstuursleden
We zien jullie aanstaande vrijdag graag in groten getale in de kantine. De kantine is geopend vanaf 19.30 uur en de vergadering begint om 20.00 uur. Tot vrijdag!
23/09/2022
❗ Dringend gezocht: scheidsrechter(s) ❗
Update: Voor onze TEC Mo17-1 hebben we een scheidsrechter gevonden! Nu nog voor onze TEC JO12. Wie o wie?
🔜 Zaterdag aanstaande spelen onze JO12 en MO17-1 hun thuiswedstrijden, maar het is nog een beetje spannend of deze wedstrijden door kunnen gaan. 😟 Dat hangt namelijk af of we voor deze wedstrijden nog een scheidsrechter kunnen vinden. ⚽Onze vaste scheidsrechters zijn verhinderd/afwezig en we hebben stad en land afgebeld, maar dat heeft nog niet geleid tot het vinden van scheidsrechters.❎
Wie o wie kan ons morgen helpen?
Wil je één of beide wedstrijden leiden, dan kun je contact opnemen met Koen Grandjean via ☎ 06 22 933 502
Het gaat om de thuiswedstrijden:
09.00 – 10.15 uur: TEC JO12 – MEC’07 JO12-1JM
11.00 – 12.30 uur: TEC MO17-1 – Wadenoyen MO17
10/09/2022
En de foto's van vandaag! Met dank aan Karen Bordewijk-Kamphuis !💪🧡⚽
10/09/2022
Vandaag speelde onze MO17 de eerste wedstrijd van het seizoen. Met een nieuwe opstelling en 8 tegen 8 hadden de meiden een droomstart van dit nieuwe seizoen. Met maar liefst 12-0 werd er gewonnen van Nivo Sparta. Doelpuntenmakers: Manon (5x), Aymee (5x), Indy en Emma. Super meiden en coaches! Op naar de wedstrijd van volgende week en veel plezier bij Appelpop🥳😉
01/03/2022
Op 11 juni 2022 wordt het Rivierenland jeugdtoernooi gehouden. Meer informatie is te vinden op onze website www.rivierenlandjeugdtoernooi.nl.
Via de site kun je jouw team ook inschrijven.
03/02/2022
Nu de competitie weer begonnen is, kunnen de meiden van onze TEC Mo17-1 wel wat versterking gebruiken!
Ben je tussen de 13 en 16 jaar en wil je graag voetballen bij een club gezellige meiden?
Kom dan aanstaande maandag mee trainen! Onze meiden trainen van 18.30 tot 19.30 uur op Sportpark De Lok in Tiel.
08/11/2021
Na een voetballoos weekend spelen onze meiden vanavond een inhaalwedstrijd tegen Rhelico. Succes, meiden! 💪🧡⚽️