Knegselse Boys Veteranen

Knegselse Boys Veteranen

Delen

Knegselse Boys Veteranen

Photos from Knegselse Boys's post 18/12/2025

Het was weer een geweldige avond!
En een mooi jaar 2025!

Trainer Ricos en buurman Janos bedankt!

Photos from Knegselse Boys Veteranen's post 07/12/2025

ᴢᴏɴᴅᴀɢ 𝟩 ᴅᴇᴄᴇᴍʙᴇʀ 𝟤𝟢𝟤𝟧 ꜱᴛᴇᴇɴꜱᴇʟ 5 – ᴋɴᴇɢꜱᴇʟꜱᴇ ʙᴏʏꜱ 𝟦 𝟤-𝟣

𝐊𝐧𝐞𝐠𝐬𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐁𝐨𝐲𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐤𝐭 𝐳𝐢𝐜𝐡 𝐭𝐞 𝐥𝐚𝐚𝐭 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐠 𝐢𝐧 𝐰𝐞𝐝𝐬𝐭𝐫𝐢𝐣𝐝
Hoewel de Klassieker pas volgende week op het programma staat was er nu ook een klassieke wedstrijd in de kelderklasse van 6e – 641. De derby van over d’n bult tussen Steensel 5 – Knegselse Boys 4. Best gek eigenlijk, want hoewel Steensel 5 (toen nog 4) vorig seizoen met de titel er van door ging hebben ze het toch (weer) vol elkaar gekregen om in dezelfde klasse te blijven. Met KB4 op plaats 10 en FC Pierengat op plaat 9 zou het een echte 6 punten wedstrijd worden. Vanuit Steensel en zeker ook vanuit Knegsel waren er vele supporters aanwezig op sportpark De Elzenbroeke voor deze clash.
Knegselse Boys miste in aanloop naar deze wedstrijd helaas 2x vaste basisklanten. Nelis was geblesseerd geraakt tijdens het spelen met een skateboard van de kinderen. Niet ‘handig’. En JP had een weekje weg geboekt naar Inter Milan. Maar voetbal is maar een hobby, dus dit kan allemaal zo maar 😉Gelukkig was het 2e en 3e vrij en dus konden we rekenen op Marc Kuijken en Bram van Beers als extra wisselspelers.
Over de wedstrijd kunnen we lang en breed over praten, maar een zeer slordige 1e helft deed ons de das om. Jurre had moeite om spits Kouwenberg bij te houden en opbouwend raakte Giel en Rik vaak onnodig de bal kwijt. Gelukkig was Wim wel in goede doen en hij moest veel vuile meters opknappen en regelmatig een duel aan gaan. Met succes! Op het middenveld hadden we ook wel voldoende strijd met Mo, Rob T en Rob C maar we weg naar voren niet goed vinden. Onze aanvallers Joel en Sander konden we te weinig bereikt worden en daarom waren het aantal kansen op 1 hand te tellen voor rust. Een schot uit de korte draai van Joel werd vroegtijd geblokt, een vrije trap van Rob C was een bal zonder gevaar. En de 2x grootste kansen waren nog voor Rob T met (zoals het leek vanaf de bank) een handige intikker op de doellijn, maar de bal hobbelde toch niet over de lijn en de grootste kans was voor Sander. Maar zijn schot ging te ver langs. Steensel had daarin tegen wel grote kansen en zodoende was de 1-0 ook een terechte weerspiegeling van de 1e helft. Dat er geen 2-0 of 3-0 op het scorebord stond was te danken aan onze keeper Hein die prima stond te keepen.

Na rust kwamen Henri (onze Salah), Bram en Bart in het veld. Wat een luxe door zo’n blik aan ervaring en kracht te kunnen inbrengen. De 1-0 zo dus ongedaan gemaakt moeten worden binnen no-time. Maar onze aanvallen verliepen nog stroperig en Steensel was wel gelukkiger met aanvallen. Een mindere pass van Hein op Rik zorgde ook voor bal verlies rondom onze 16 meter. Met Kouwenberg in de buurt was te gevaarlijk en de 2-0 was een feit helaas. Maar met een dosis goede moed en wilskracht gingen we toch op zoek naar de aansluitingstreffer, want zo goed waren de 12 ( de scheidsrechter meegerekend) ook weer niet.
Met Bart als snelle spits, Marc als afjager en Henri als aanjager op het middenveld kwam de agressie weer wat terug. Deze bezetenheid duurde enkele minuten en volledig terecht kwam zo ook de 2-1 tot stand. Doordat Marc en Henri druk zette op hun verdedigen en voorname hun linksback was er weer balbezit voor ons. Na wat tikkie takkie kwam de bal op de rand van de zestien plots voor Sander zijn rechter. Zonder aarzeling krulde hij de bal keurig de kruising in. En toen begon het mooie spelletjes voetbal toch wel op een vies drama te lijken. Steensel had schrik en kon niet veel meer dan tijdrekken en de hulp inroepen van de thuisfluiter. Onschuldige duels werden in ons nadeel bestraft en duidelijke overtredingen op spelers met een oranje shirt werden niet gezien. Door een van de overtredingen moest Joel ook met een blessure het veld verlaten (gelukkig kan hij maandag gewoon naar zijn werk, want heel veel doet hij daar toch niet meer 😉). Knegselse Boys had nog de 2x grootste in kansen in de slotfase, maar een schot van Mo belandde in de handen van Steenselse goalie en ook schot van Bart ging te ver langs.
We moesten genoegen nemen met een minimale nederlaag, maar gezien de eerste 30 minuten zijn we knap terug gekomen en hebben we erger voorkomen.

Iedereen kan nu volop genieten van de winterstop. Op 18 januari start de voetbalcampagne weer en dan gaan we strijden om uit de onderste regione weg te komen. Wat zeer zeker reëel is en dus gaan we daar vol voor.

𝓓𝓮 𝓜𝓪𝓷 𝓞𝓯 𝓣𝓱𝓮 𝓜𝓪𝓽𝓬𝓱:
Wim Renders 🏆

𝓔𝓮𝓻𝓿𝓸𝓵𝓵𝓮 𝓿𝓮𝓻𝓶𝓮𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓿𝓸𝓸𝓻:
𝑰𝒆𝒅𝒆𝒓𝒆𝒆𝒏 𝒅𝒊𝒆 𝒊𝒏 𝟐𝟎𝟐𝟓 𝒉𝒆𝒆𝒇𝒕 𝒈𝒆𝒛𝒐𝒓𝒈𝒅 𝒗𝒐𝒐𝒓 𝒆𝒆𝒏 𝒈𝒆𝒛𝒆𝒍𝒍𝒊𝒈, 𝒔𝒑𝒐𝒓𝒕𝒊𝒆𝒇 𝒆𝒏 𝒇𝒊𝒋𝒏 𝒋𝒂𝒂𝒓! 𝒁𝒐𝒘𝒆𝒍 𝒐𝒑 𝒅𝒆 𝒕𝒓𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈𝒆𝒏, 𝒂𝒍𝒔 𝒐𝒑 𝒛𝒐𝒏𝒅𝒂𝒈𝒆𝒏, 𝒎𝒂𝒂𝒓 𝒐𝒐𝒌 𝒐𝒑 𝒅𝒆 𝒗𝒆𝒍𝒆 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕𝒆𝒏 𝒅𝒂𝒂𝒓𝒏𝒂𝒂𝒔𝒕 𝒅𝒊𝒆 𝒘𝒆𝒍 𝒂𝒍𝒔 𝒕𝒆𝒂𝒎 𝒆𝒏 𝒗𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒍𝒆𝒆𝒇𝒕 𝒉𝒆𝒃𝒃𝒆𝒏 𝒎𝒆𝒕 𝒆𝒍𝒌𝒂𝒂𝒓.
𝑭𝒊𝒋𝒏𝒆 𝒇𝒆𝒆𝒔𝒕𝒅𝒂𝒈𝒆𝒏 𝒂𝒍𝒍𝒆𝒎𝒂𝒂𝒍!🎆🎇🎄🍾

𝓓𝓮 𝓭𝓸𝓮𝓵𝓹𝓾𝓷𝓽𝓮𝓷𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻𝓼:
14’ 1-0
60’ 2-0
78’ 2-1 Sander

𝓓𝓮 𝓽𝓸𝓹𝓼𝓬𝓸𝓸𝓻𝓭𝓮𝓻𝓼𝓵𝓲𝓳𝓼𝓽 𝟐𝟎𝟐𝟓/𝟐𝟎𝟐𝟔:
7x Joël
6x Bart
2x Rob
1x Sander (+1)
1x Jeanpaul
1x Giel
1x Jurre
1x Ties
1x Joost

𝓢𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵𝓮 𝓭𝓪𝓷𝓴 𝓪𝓪𝓷:
- onze vlagger HJ ofwel D’n Driek ofwel D. (alweer onze 6e vlagger voor dit seizoen)
- Bram en Marc om ons vooruit te helpen
- de vele supporters die de weg met de fiets of met de auto helemaal over de bult hebben gemaakt
- het fanatieke mediateam (hoewel... de 90e minuut heeft er eentje niet gehaald)

𝓥𝓪𝓷 𝓱𝓪𝓻𝓽𝓮 𝓫𝓮𝓽𝓮𝓻𝓼𝓬𝓱𝓪𝓹 𝓿𝓸𝓸𝓻:-
onze Nelis, een dag voor de wedstrijd je pols breken zorgt voor een vroege winterstop voor hem. Tot snel hopelijk!

𝓹𝓼:
We gaan nog 2x trainen voordat we 𝙤𝙥 𝙩𝙧𝙖𝙞𝙣𝙞𝙣𝙜𝙨𝙠𝙖𝙢𝙥 gaan. Op donderdag 11 december nog een normale training en op donderdag 18 december een kerst-mix-toernooi. Na dit mixtoernooi vertrekken we !!
🛫⚽️🎉🍻🧡

02/12/2025

🅑🅘🅙 ​ 🅩🅘🅙🅝 ​ = ​ 🅜🅔🅔🅜🅐🅚🅔🅝 ​ ❗️❗️

‘𝙩 𝟰𝙚 𝙥𝙧𝙚𝙨𝙚𝙣𝙩𝙚𝙚𝙧𝙩:

𝓓𝓮 𝓵𝓪𝓪𝓽𝓼𝓽𝓮 𝓶𝓲𝔁𝓽𝓻𝓪𝓲𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓿𝓪𝓷 𝓱𝓮𝓽 𝓳𝓪𝓪𝓻.

We nodigen graag alle trainingsbeesten uit om te komen trainen, maar zeker ook nodigen we alle supporters uit naar de kantine te komen daarna.

Het 4e gaat op trainingskamp naar Spanje en dat gaat natuurlijk weer hilarisch worden.

🇪🇸 ✈️ 🍺 ⚽️ 🐶🤧

Photos from Knegselse Boys Veteranen's post 01/12/2025

𝚉𝚘𝚗𝚍𝚊𝚐 𝟹𝟶 𝚗𝚘𝚟𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝟸𝟶𝟸𝟻 𝙺𝚗𝚎𝚐𝚜𝚎𝚕𝚜𝚎 𝙱𝚘𝚢𝚜 𝟺 – 𝙳𝙴𝙴𝚂 𝟸 𝟸-𝟸

𝙆𝙣𝙚𝙜𝙨𝙚𝙡𝙨𝙚 𝘽𝙤𝙮𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙯𝙪𝙞𝙢𝙙 𝙬𝙚𝙙𝙨𝙩𝙧𝙞𝙟𝙙 𝙤𝙥 𝙨𝙡𝙤𝙩 𝙩𝙚 𝙜𝙤𝙤𝙞𝙚𝙣 𝙚𝙣 𝙠𝙧𝙞𝙟𝙜𝙩 𝙙𝙚𝙠𝙨𝙚𝙡 𝙤𝙥 𝙙𝙚 𝙣𝙚𝙪𝙨

Een supergoed begin zorgde voor heel veel dreiging rond de goal van de blauw-witte. Steekballen en mooie passjes waren volop aanwezig en het was wachten op de eerste grote kans. Deze kwam er voor Marc Kuijken. Omdat hij de buitenspel mooi omzeilde stond hij oog-in-oog met de Wintelrese goalie, maar te wild schoot hij de bal langs. Zonde, want dit was een 100% kans!
Gelukkig was Bart lekker scherp vandaag en liep op vele ballen. Nadat hij niet veel laten van achteruit de bal ingespeeld kreeg kapte hij zich heerlijk vrij naar zijn sterke linker. Je wist eigenlijk al wel dat als hij kon uithalen op goal dit een doelpunt werd. En ja hoor, de 1-0 was een feit!
De druk naar voren bleven we houden, omdat het achterin en op het middenveld ook uitstekend stond. Jurre, Teun en Wim hadden hun vast man in hun broek zak en Rob en Nelis waren vaak aanspeelbaar. En als DEES dan een keer dacht aan te vallen stond achterin Joël nog als een rots in de branding of stond JP op de goede plek in de goal gepositioneerd. Na een van de schaarse aanvallen van onze gasten hadden wij een razendsnelle counter. Alhoewel, Joel zette deze counter op dus wellicht is een slimme counter beter verwoord. Na een goede onderschepping rondom de eigen zestien ging Joel aan de wandel en via wat een-tweetjes stond hij even later bij de andere zestien. Ook dat recept kennen we. Net zo lang frommelen en kappen voordat de bal bij zijn linker lag en het was 2-0. Een vlekkeloze eerste helft had een klein smetje, want Rob T moest na een botsing geblesseerd het veld verlaten, maar met Rik Groenen als vervanger gingen we gewoon op dezelfde voet verder. De kans om de wedstrijd op slot te gooien was er al zeker. Rob C kwam na en goede steekpass vrij in de zestien meten van de tegenstander zonder dat er ergens een blauw-wit hemd te vinden was. Maar oog-in-oog met de keeper vergat Rob C de bal aan de goede kant van de p**l te plaatsen. Helaas bleef het dus maar 2-0. In de slotfase van de 1e helft kwamen DEES onderhand uit zijn schulp gekropen en plots stonden we met onze rug tegen de muur. Gelukkig werd er op tijd afgefloten voor de thee.
Na de rust waren we totaal ons zelf niet meer. Of het kwam door de wissels, of de aanhoudende druk van DEES, maar we kwamen niet meer van onze eigen helft af. Het was dan ook wachten op de aansluitingstreffer. Maar gelukkig redde de lat en kort daarna de p**l ons nog. Maar in de ’69 minuut was daar toch de 2-1 en tien minuten laten was het zelfs 2-2. Helaas bleek uit mening analyse dat het toch zomaar buitenspel had kunnen zijn. Daarna golfde het spel op en neer. Wij hadden nog wat kansjes met een vrije trap van Rik en later kon diezelfde Rik met links niet voldoende uithalen. Grotere kansen waren er nog voor Mo, maar hij vergat met rechts te schieten en toen was zijn kans alweer verstreken. DEES had ook nog de winnende kunnen maken, maar JP redde nog een paar knap of onze verdedigers (inclusief de ingevallen Maarten) waren nu wel fel.
Het is echt zonde en dom dat we voor de rust al niet op 4-0 hadden gestaan, dan was het waarschijnlijk over en uit geweest. Nu krijgen we alsnog de deksel op onze neus.
Door deze uitslag blijven we op 10e plaats staan en klimmen we niet over DEES 2 heen. Dan volgende week maar winnen in de derby tegen Steensel 5. Bij winst stijgen we gegarandeerd wel en klimmen we over Steensel heen.
Tot dan allemaal aan de andere kant van de bult.

𝓓𝓮 𝓜𝓪𝓷 𝓞𝓯 𝓣𝓱𝓮 𝓜𝓪𝓽𝓬𝓱:
Maarten Wijnands (het wordt tijd voor een basisplaats als hij zich blijft manifesteren😉)

𝓔𝓮𝓻𝓿𝓸𝓵𝓵𝓮 𝓿𝓮𝓻𝓶𝓮𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓿𝓸𝓸𝓻:
JP die goed stond de keepen in de goal🙌

𝓓𝓮 𝓭𝓸𝓮𝓵𝓹𝓾𝓷𝓽𝓮𝓷𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻𝓼:
14’ 1-0 Bart
30’ 2-0 Joël
69’ 2-1
79’ 2-2

𝓓𝓮 𝓽𝓸𝓹𝓼𝓬𝓸𝓸𝓻𝓭𝓮𝓻𝓼𝓵𝓲𝓳𝓼𝓽 𝟐𝟎𝟐𝟓/𝟐𝟎𝟐𝟔:
7x Joël (+1)
6x Bart (+1)
2x Rob
1x Jeanpaul
1x Giel
1x Jurre
1x Ties
1x Joost

𝓢𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵𝓮 𝓭𝓪𝓷𝓴 𝓪𝓪𝓷:
- onze vlagger Hok, alweer onze 5e vlagger voor dit seizoen🏳️
- Teun en Marc om ons vooruit te helpen🤝
- de supporters die van heinde en verre (speciaal voor vandaag) naar het sportpark waren gekomen💪
- ook de gezinnen weer die langs de lijn stonden😘
- het fanatieke mediateam😇

𝓹𝓼:
Zijn jullie allemaal al klaar voor het trainingskamp. We vertrekken op donderdag 18 december✈️🍻⚽️🎉🗓️

Photos from Knegselse Boys Veteranen's post 17/11/2025

𝚉𝚘𝚗𝚍𝚊𝚐 𝟷𝟼 𝚗𝚘𝚟𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝟸𝟶𝟸𝟻 𝙺𝚗𝚎𝚐𝚜𝚎𝚕𝚜𝚎 𝙱𝚘𝚢𝚜 𝟺 – 𝙱𝚕𝚊𝚍𝚎𝚕𝚕𝚊 𝟷𝟶 𝟹-𝟸

𝙊𝙣𝙯𝙚 𝟮𝙚 𝙤𝙫𝙚𝙧𝙬𝙞𝙣𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙨 𝙚𝙚𝙣 𝙛𝙚𝙞𝙩, 𝙚𝙚𝙣 𝙯𝙖𝙠𝙚𝙡𝙞𝙟𝙠𝙚 𝙤𝙫𝙚𝙧𝙬𝙞𝙣𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙯𝙤𝙣𝙙𝙚𝙧 𝙜𝙚𝙠𝙠𝙞𝙜𝙝𝙚𝙞𝙙!!

Sinterklaas is weer in het land,
en dat is ontzettend plezant.

Het is dan wel zaak om geen cadeautjes weg te geven,
want dan wordt het weer bibberen en beven.

Na de debacles in Reusel en Vessem was onze achterhoede nu wel scherp en bij de les,
dat scheelt al 2 doelpunten binnen minuut zes.

JP en Rik deden nu geen gekke dingen achterin,
je ziet dan gelijk de rest heeft ook wel zin.

Giel en Wim waren onze backs en als spits kom je ze vaak tegen,
voor Bladella nu een plaag maar voor ons weer een zege.

Hopelijk zijn beide ook binnenkort helemaal zonder pijn,
dan kunnen ze er steeds langer bij zijn.

Het vertrouwen achterin zat vandaag dus goed,
de bal gaat dan ook vaak lekker van voet naar voet.

Lekker ballen inspelen over de grond is voor een aanname toch zo fijn,
zo zou het toch iedere wedstrijd moeten zijn.

Helaas was er in minuut 14 wel een momentje van onachtzaamheid,
maar we raakten nu niet in paniek dat was wel een feit.

Een middenveld met Joel en Rob in de as,
dat dit maar voor altijd zo was.

In minuut 15 kwam de bal voor Joel zijn linkerbeen,
je weet het eigenlijk al wel en dus krult hij hem om de keeper heen.

Een gelijkstand stond gelukkig weer op het bord,
maar meer doelpunten is waar het toch wel aan schort.

De fase hierna was van hoge kwaliteit,
hoog druk zetten, pressie, afjagen was gewoon nu een zekerheid.

Binnen know-time was de bal weer in ons bezit,
want Mo was onze grootste afjager, hij zat vol met pit.

Via hem begon een nieuwe aanval op de linkerkant,
en bal naar het midden en snel door voordat het strandt.

De bal kwam nu voor de voeten van Rob T,
en hij wist hier wel raad mee.

Een strakke pegel tegen de touwen,
langs de kant hoorde je niemand meer mouwen.

Helaas gingen er ook vele kansen mis,
jammer Bart, het is zoals het is.

Hoewel er niet meer gescoord werd was er toch nog iets speciaal te beschrijven,
na een tikje in de rug in de 20e minuut ging Maarten naar de bank om daar te blijven.

Zijn straf om de 90 minuten vol te maken,
werd heel sluw door hem ongedaan gemaakt en zo kon hij wederom verzaken.

In de 2e helft moest de motor weer even op gang komen,
maar eenmaal warm stond hij weer te stomen.

We creëerden weer kansen met aanvallen via Nelis, Jurre, Henri en Steef,
het zou gek zijn als ‘t maar bij die 2-1 bleef.

Hoewel we in de eigen zestien toch ook onder druk bleven staan,
werd er een tegendoelpunt ongedaan gemaakt omdat Mo een sliding was aangegaan.

Zijn redding was direct het begin van nieuw succes,
een rappe aanval was zo scherp als een mes.

Een crosspass over de hele ging naar voren,
na passjes van Joel-Jurre-Rob was er eindstation Bart om nu wel te scoren.

Met een 3-1 op het bord in minuut 70 kon het toch niet fout,
maar onze keeper Hein wordt schijnbaar ook wat oud.

Geheel onverwachts was een houdbaar schot hem toch te machtig,
via zijn vingertoppen daalde de bal toch prachtig.

Maar helaas wel in het verkeerde doel,
dus werd het nog een drukke boel.

Bladella drong nog wel wat aan,
maar zoals gezegd hadden we in Rik en JP een duo van faam.

Zoals we de wedstrijd begonnen ijzersterk en vol vertrouwen,
was er niemand meer die schoot tegen de touwen.

Na de ippon van JP en de terechte vrije trap,
was de pegel van Baku echt een grap.

Enigszins met de schrik kwamen we toch vrij,
maar deze overwinning is er eentje van een lange rij.

De reeks met winspartijen is nu ingezet,
en dat zorgt voor heel veel pret!

Deze overwinning is mede mogelijk gemaakt door het fanatisme in het veld en de wil om het eens simpel te houden,
wanneer dat wekelijks vast gehouden wordt kunnen we op meer succes vertrouwen!

𝓓𝓮 𝓜𝓪𝓷 𝓞𝓯 𝓣𝓱𝓮 𝓜𝓪𝓽𝓬𝓱:
Onze Mo (voluit Mohamed Almohammad)

𝓔𝓮𝓻𝓿𝓸𝓵𝓵𝓮 𝓿𝓮𝓻𝓶𝓮𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓿𝓸𝓸𝓻:
Marcin Klyzs, speciaal vanuit Polen komen om voor ons te komen vlaggen
De rentree van onze Giel

𝓓𝓮 𝓭𝓸𝓮𝓵𝓹𝓾𝓷𝓽𝓮𝓷𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻𝓼:
14’ 0-1
15’ 1-1 Joël
28’ 2-1 Rob
’70 3-1 Bart
’71 3-2

𝓓𝓮 𝓽𝓸𝓹𝓼𝓬𝓸𝓸𝓻𝓭𝓮𝓻𝓼𝓵𝓲𝓳𝓼𝓽 𝟐𝟎𝟐𝟓/𝟐𝟎𝟐𝟔:
6x Joël (+1)
5x Bart (+1)
2x Rob (+1)
1x Jeanpaul
1x Giel
1x Jurre
1x Ties
1x Joost

𝓢𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵𝓮 𝓭𝓪𝓷𝓴 𝓪𝓪𝓷:
- onze internationale ex-vlagger Marcin Klyzs
- Steef Groenen die ons in de 2e helft kwam versterken
- de jeugdige fan-base die wederom aanwezig was
- ook de partners en papa’s die langs de lijn stonden
- het fanatieke mediateam i.s.m. met IA
- een dicht Piet

𝓹𝓼:
Volgende week zijn we naar alle waarschijnlijk een weekje vrij. Onze reeks overwinningen zal daarom direct met 1x weekje verlengd worden 😉

Photos from Knegselse Boys Veteranen's post 09/11/2025

Zoek de verschillen 🤔

Foto’s zeggen vaak meer dan 1000 woorden.

Photos from Knegselse Boys Veteranen's post 09/11/2025

𝚉𝚘𝚗𝚍𝚊𝚐 𝟿 𝚗𝚘𝚟𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝟸𝟶𝟸𝟻 𝚅𝚎𝚜𝚜𝚎𝚖 𝟹 - 𝙺𝚗𝚎𝚐𝚜𝚎𝚕𝚜𝚎 𝙱𝚘𝚢𝚜 𝟻-𝟶

𝗚𝗲𝗹𝘂𝗸𝗸𝗶𝗴 𝘄𝗮𝘀 𝗱𝗲 𝘇𝗮𝘁𝗲𝗿𝗱𝗮𝗴𝗮𝘃𝗼𝗻𝗱 𝘄𝗲𝗹 𝗴𝗲𝘇𝗲𝗹𝗹𝗶𝗴 …

Evenals de wedstrijd is dit verslag niet al te boeiend. De festiviteiten van zaterdag in De Blaarkoppenstal en een 26e jarig bruiloft hebben ervoor gezorgd dat er geen f***e groep op de been gebracht kon worden. Of deze onrust ook zorgde voor de onrust in de beginfase zal nooit bewezen worden. Maar het slappe begin zorgde direct voor een 2-0 achterstand.
Helaas kwamen we zelf te weinig aan aanvallen toe en daardoor kunnen we alleen een kansje van de jarige Bart noteren.

Na de rust was Prins Rob eindelijk gearriveerd en de balans op middenveld was iets meer terug te zien. Maar ook nu waren het aantal kansen op 1 hand te tellen.
In de slotfase gaven we nog 3x kansen weg en daardoor was er een beschamende 5-0 verliespartij te noteren.

Volgende week is hopelijk iedereen er met zijn koppie weer bij. Of überhaupt gewoon aanwezig.

𝓓𝓮 𝓜𝓪𝓷 𝓞𝓯 𝓣𝓱𝓮 𝓜𝓪𝓽𝓬𝓱:
Dennis van Esdonk

𝓔𝓮𝓻𝓿𝓸𝓵𝓵𝓮 𝓿𝓮𝓻𝓶𝓮𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓿𝓸𝓸𝓻:
Prins Tunnus D’n Twidde (Rob Teunissen) om toch nog langs te komen.

𝓓𝓮 𝓭𝓸𝓮𝓵𝓹𝓾𝓷𝓽𝓮𝓷𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻𝓼:
Niet van toepassing

𝓓𝓮 𝓽𝓸𝓹𝓼𝓬𝓸𝓸𝓻𝓭𝓮𝓻𝓼𝓵𝓲𝓳𝓼𝓽 𝟐𝟎𝟐𝟓/𝟐𝟎𝟐𝟔:
5x Joël
4x Bart
1x Jeanpaul
1x Giel
1x Jurre
1x Rob
1x Ties
1x Joost

𝓢𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵𝓮 𝓭𝓪𝓷𝓴 𝓪𝓪𝓷:
- onze vlagger Stephan Lemm
- Teun Keeris die ons wederom kwam helpen
- Rik Groenen die ondanks zijn kater wel gewoon komt opdagen (dat zouden er meer moeten doen)
- het mediateam dat weer paraat was

𝓹𝓼:
Voetballen is een teamsport en dan laat je elkaar niet in de “steek”. In voor en tegenspoed gaan we samen winnen of samen de boot in.
Tot volgende week weer.

Photos from Knegselse Boys Veteranen's post 02/11/2025

𝚉𝚘𝚗𝚍𝚊𝚐 𝟸 𝚗𝚘𝚟𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝟸𝟶𝟸𝟻 𝙺𝚗𝚎𝚐𝚜𝚎𝚕𝚜𝚎 𝙱𝚘𝚢𝚜 𝟺 – 𝙱𝚎𝚛𝚐𝚎𝚒𝚓𝚔 𝟻 𝟸-𝟸

𝙀𝙚𝙣 𝙙𝙪𝙚𝙡 𝙯𝙤𝙣𝙙𝙚𝙧 𝙬𝙞𝙣𝙣𝙖𝙖𝙧…

Sinds 12 oktober was er eindelijk weer eens een thuiswedstrijd voor onze Veteranen. En aangezien het weer een lekkere drukke Breemakker was deze zondag mochten we ook weer op ons vertrouwde 2e veld. Maar wel bij de verkeerde dug-out toch? Op papier zou het een wedstrijd gaan worden waaraan we aan elkaar gelijk waren. Op een lekker nat (op sommige plaatsen zelfs iets te sappig) veldje, bestrooit met diverse herfstblaadjes zou ook na 90 minuten deze conclusie getrokken worden. Knegselse Boys 4 en Bergeijk 5 zouden elkaar in evenwicht houden. Vooraf stonden we op de 9e en 8e plaats en daarin kwam geen verandering. Met dat ene punt zijn we natuurlijk niet tevreden, maar dit Bergeijk was wel een leuk team om tegen te voetballen. Niet van die jonge galpers of schupperts.
Door afwezigheid van een geblesseerde Giel werd Gileon maar weer eens opgeroepen. Gelukkig was de bank verder breed genoeg zodat met de afwezigheid van een zieke Henri ’s morgensvroeg er geen extra vervanger op geroepen hoefde te worden. Bart’s weekendje weg ging toch niet door en dus was hij ook gewoon van de partij. Maar ook was het de rentree van Rob. Na een zomerstop vol lichamelijke klachten was hij er weer bij… en hoe.
Het was een niet al te beste 1e helft van onze kant. We werden achteruit gedrukt en gelegenheidsback Sander moest flink aan de bak. Maar hij voltooide zijn taak prima en wist vaak de tegenstander te neutraliseren. Maar toch had onze verdedigende linie het moeilijk. Of ze niet goed ingespeeld waren op elkaar of omdat Bergeijk het toch slim deed, maar met geluk en wijsheid wisten we in de 1e helft geen tegengoal te incasseren. Daarnaast was er ook nog het vroegtijdig uitvallen van Wim en moeste de ook niet 100% f***e JP al binnen de lijnen komen. De nul werd met de rust gelukkig ook bereikt doordat de binnenkant p**l en goede reddingen van Hein noodzakelijk waren. Het geluk moet je dan ook aan je zijde hebben om zelf wel te gaan scoren. Uitgespeelde kansen hadden we eigenlijk nog niet gehad, maar toch stonden we in 25e minuut op 1-0. Joël werd ingespeeld op zo’n 20 meter van de goal. Natuurlijk hij de bal al met zijn rechter op goal kunnen schieten, maar aangezien Joel toch liever zijn goals maakt na een heerlijke kap en een verwoestend schot met links was dat nu ook weer het verhaal. De wedstrijd kabbelde daarna lekker verder zonder al veel opvallende momenten. Hoewel… er was nog de uitstekende verdedigende tackel van Sander in de zestien op de bal waarbij de scheidsrechter terecht liet doorvoetballen (gelukkig greep de VAR niet in, want daarmee had de bal wellicht op de stip gelegd kunnen worden). Op het middenveld stond verder Mo ook een dijk van een wedstrijd een voetballen en samen met de creativiteit en rust van Joël, Nelis en Rob T stond dat ook wel goed. Voorin kwamen Gileon en Rob C net wat te kort om veel gevaar te stichten. Hoewel… toch was er die ene keer dat Rob C aan de linkerkant de 16 meter in kon dribbelen. Wat geel/blauwe wist hij uit te kappen en de bal kon hij lijp voorgeven. Maar helaas net niet goed genoeg om een medespeler te bereiken. Net voor rust werd gelukkig de marge toch verdubbeld. Vanuit achter was er wederom een rustig opbouw. De bal ging via Hein naar Jurre en door naar Nelis. Met een waardeloze trap ver naar voren moesten ze het voor maar uitzoeken dacht Nelis. Bekeken of geluk? Maar gelukkig schatte de Bergeijkse defensie de bal helemaal verkeerd in. Rob T was er als de kippen bij. Hij neem de bal op zijn Bergkamps aan (lees: Nederland-Argentinië 1998) en poeierde de bal snoeihard met links in de beugel van het doel. Toen kon Roa Carlos ook alleen maar de bal horen suizen, nu was dat voor Bergeijkse goalie hetzelfde. Ruststand was helaas maar 2-0, want bij een goede actie van Nelis (zie videobeelden)
had de bal zomaar voor ons op de stip gekund. Natuurlijk moet die dan nog binnen, maar met 3-9 ga je toch comfortabeler de rust in.

Want er was nog een 2e helft. We kunnen helaas niet zeggen dat we goed de kleedkamer uitkwamen, want daarvoor moet je toch wel ‘IN’ de kleedkamer zijn geweest… Doordat het 2e zich aan het omkleden was verliep de rust wat anders. Of dat invloed op de start van het 2e part? Hoe dan ook, Bergeijk vloog wel uit de start blokken en we stonden direct onder druk. Rik en JP waren behoorlijk aan het schutteren achterin, maar net zoals in de 1e helft konden we nog de nul houden. Een terugspeelbal van Rik belandde gelukkig op de p**l. Wat kappen en draaien rondom 16 liep ook nog goed af bij een volgende fase. Maar kort daarna was er een aanval van onze gasten via hun rechterkant. Al slalommend kon deze Bergeijkenaar de 16 inkomen en met wat kappen en draaien op goal schieten. Diverse verdedigers van ons stonden er maar bij en keken er naar; 2-1 helaas. Het gif was daarmee nog niet terug gekomen, want iedere bal leek voor achterhoede wel een loden bal. We kregen hem niet goed verwerkt of schoten hem zelfs helemaal niet weg. Zo ontstond ook de gelijkmaker. Door een ouderwetse mispeer kreeg de Bergeijkse spits een vrije doorgang naar onze goal. Hadden we er nu dan van geleerd? In zekere zin wel, want meer tegengoals kregen we niet. Ook omdat Joël nu achterin ging spelen. Maar de creativiteit en drang na voren was daarmee ook een stuk minder op ons middenveld. Gelukkig konden we nog wel een keer Bart weg sturen, maar hij kon de bal net niet op tijd voor zijn linker krijgen om uit te halen. Ook Gileon kwam daarna in de sprint net te kort en kon daardoor niet vrij uithalen. Ook het handjevol corners dat we nog kregen leverde helaas niets op. Hoewel… die ene kans van Rik toch wel tegen de touwen, van het doel, mocht. Helaas schoot hij van dichtbij vol over. Als laatste wapenfeit was er nog de soepel lopende aanval met Rob C, Jurre en Nelis. Maar aangezien Nelis 1x assist wel genoeg vond leek deze bal (ook) nergens op. Zijn steekpass op Sander mislukte en dus was ook deze kans verkeken. Bergeijk 5 geloofde het verder wel en wij konden ook niets meer inbrengen. Met ons 1e punt op eigen bodem moesten we genoegen nemen en tevreden zijn.
We willen iedereen bedanken die op welke manier dan ook een bijdrage heeft geleverd aan deze wedstrijd. Maar zeker ook die tientallen supporters die hun bed zijn uitgekomen om onze helden aan het werk te zien. Tot volgende week in Vessem!

𝓓𝓮 𝓜𝓪𝓷 𝓞𝓯 𝓣𝓱𝓮 𝓜𝓪𝓽𝓬𝓱:
Rob Teunissen

𝓔𝓮𝓻𝓿𝓸𝓵𝓵𝓮 𝓿𝓮𝓻𝓶𝓮𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓿𝓸𝓸𝓻:
De return van Rob Teunissen

𝓓𝓮 𝓭𝓸𝓮𝓵𝓹𝓾𝓷𝓽𝓮𝓷𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻𝓼:
1-0 25’ Joël van Lieshout
2-0 43’ Rob Teunissen

2-1 52’
2-2 55’
𝓓𝓮 𝓽𝓸𝓹𝓼𝓬𝓸𝓸𝓻𝓭𝓮𝓻𝓼𝓵𝓲𝓳𝓼𝓽 𝟐𝟎𝟐𝟓/𝟐𝟎𝟐𝟔:
5x Joël
4x Bart
1x Jeanpaul
1x Giel
1x Jurre
1x Rob
1x Ties
1x Joost

𝓢𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵𝓮 𝓭𝓪𝓷𝓴 𝓪𝓪𝓷:
- onze (Bergeijkse) vlagger Hans, wellicht tot een volgende keer weer
- Gileon die gewoon weer erbij was, omdat het toch zo’n leuk spelletje blijft
- de supportersschare die met vele getale de weg naar Sportpark De Breemakker gevonden hebben. Het familievak was goed gevuld 😉
- het mediateam dat weer paraat was

𝓹𝓼:
Natuurlijk willen we via deze weg ook Henri beterschap wensen en hopelijk is hij er volgende keer weer (eens) gewoon bij. Sinds hij op zijn eigen woont is hij niet meer onze betrouwbare teamplayer. 😉
Maar zeker ook Giel van harte beterschap, de overstap van 2 naar het grote 4 is immens en zijn lichaam en vooral zijn liezen zijn aan dat tempo nog niet gewend. Snel fit worden Giel, we hebben je nodig! 😊

02/11/2025

Bij een 0-0 tussenstand gebeurde dit. Maar de scheidsrechter wuifde het weg en de VAR deed er ook niets mee. Maar wat vind jij hiervan?

Photos from Knegselse Boys Veteranen's post 28/10/2025

𝚉𝚘𝚗𝚍𝚊𝚐 𝟸𝟼 𝚘𝚔𝚝𝚘𝚋𝚎𝚛 𝟸𝟶𝟸𝟻 𝚁𝚎𝚞𝚜𝚎𝚕 𝚂𝚙𝚘𝚛𝚝 𝟾 - 𝙺𝚗𝚎𝚐𝚜𝚎𝚕𝚜𝚎 𝙱𝚘𝚢𝚜 𝟺 𝟼-𝟹

𝗘𝗲𝗻 𝗱𝗿𝗮𝗺𝗮𝘁𝗶𝘀𝗰𝗵𝗲 𝟭𝗲 𝗵𝗲𝗹𝗳𝘁…

De herfstbreak was nodig. De blessurebank was te vol geworden in de weken ervoor, maar mondjesmaat raakte deze leger en leger. Voor de wedstrijd tegen Reusel Sport hadden we dan ook maar 1x wisselspeler nodig van buiten ons team. Good-old Teun Keeris had zijn kicksen nog eens uit het vet gehaald en deed maar al te graag mee. (Hij heeft overigens beloofd om iedere maand 1x mee te gaan) Gelukkig konden we ook weer beschikken over Maarten, Nelis, Wim en Sander. Zelfs Rob T was weer fit, maar hij zocht zijn heil bij de wedstijd van Twente-Ajax. Helaas was ook alles-kunner Henri afwezig en leider Kees liet het team ook in de steek door uit te gaan waaien Zeeland (toch Maarten?). De leiding van deze zondag stond geheel onder supervisie van Jan. Zonder zunne moat moest hij dit sterrenassemblee aan de praat krijgen.

Hoewel de herfstbreak achter de rug was, stond het gure herfstweer voor de deur. Een snijdende wind en milde temperaturen zorgen voor weinig plezier langs de lijn. Het was dan ook hopen op een hartverwarmend spel dat op de mat gelegd zou worden. Vol verwachting zat de volle bank klaar om onze Boys van 4 aan het werk te zien. Naast de 3x bankzitters Maarten, Teun en Wim waren ook de leden van familie Teunissen en leden van de familie Neutkens uiteraard van de partij. Iedereen was vol verwachting, want Jan startte met zijn beste 11 mannen in de basis. Hopelijk zou er snel duidelijkheid komen wie recht zou hebben op de aansluiting met de top. Waren het de CoTrans Boys uit Reusel of toch de BLM-RhododendronKwekerij Bierens Boys uit Knegsel?
…maar ondanks alle goede bedoelingen kwamen we na 2 minuten al achter en na 5 minuten werd de ellende nog groter… We stonden al met 2-0 achter. Natuurlijk kunnen we hiervan de achterhoede de fout geven, maar een collectief falen was toch echt de oorzaak. Geen scherpte, geen snelheid, geen communicatie. Het duurde ook erg lang voordat het eens lukte om de bal eens vaker dan 5x of meer naar elkaar over te spelen. Maar niet getreurd, beter 2x tegengoals in het begin, dan in het slot van de wedstrijd. Nu waren er nog 85 minuten om er wat aan te doen. Op bank was na enig leedvermaak toch ook het positivisme aanwezig hoor. We herpakte ons enigszins en het balletje kon toch iets vaker naar Sander of Bart gespeeld worden. Rob C kon zich vaak laten uitzaken om in balbezit te komen en daarna het middenveld oversteken. Nelis kon met zijn rust en kalmte zorgen voor langdurig balbezit. Maar de creativiteit ontbrak om Reusel te verrassen. Het was ook ontzettend b***n dat onze routinier en creatieve speler Joel het veld vroegtijdig moest gaan verlaten met een soort van tennisarm-blessure. Kwam het door die val even daarvoor… kwam het door de zaterdagavond om al die cola-light weg te tikken… of heeft hij toch te hard gewerkt deze week? Dit betekende wel de comeback van Teun die, zonder te overdrijven, een hele behoorlijke wedstrijd speelde. (Door het te lang op de bank te blijven zitten heeft niet positief gewerkt om te dingen voor Man of the Match. Ongeacht of Joel eventueel nog een goal of 2 zou kunnen gaan scoren).
Zonder te blijven mokken gingen de 11 matadors toch haastig op zoek naar een aansluitingstreffer. Maar soepel overspelen bleef een hekel punt en ook al werkten iedereen zich in het apenzuur, het bleek niet voldoende. In de 29e en 41e minuut waren we wederom 2x kansloos. Op het middenveld werd een ingooi zomaar inlevert bij Reusel en uit de counter scoorde Reusel. De 4-0 was er ook eentje om te vergeten (zo blijkt ook, want enige beschrijving hiervan moet uitblijven).

Alle hoop was gericht op de 2e helft. Of deze hoop alleen al was gebaseerd doordat de supporters Maarten en Wim al zagen warm lopen. Of het feit dat onze sponsor/speler Hein Bierens reeds was gearriveerd en beterschap eistte. Of omdat de jetlag van de wintertijd eindelijk onder controle was. Er zou een ander Knegsel de mat moeten gaan betreden de 2e helft. Kind van de rekening voor het wisselbeleid waren Mo en Jurre. Maar Jurre had naar eigen zeggen zelf te kennen gegeven om maar even op de bank te gaan zitten. Om daarna wellicht als pinchhitter ofzo het veld nog te gaan betreden. De aanwezigheid van Maarten was direct te merken. Lekker druk in de weer, ferme tackles (net binnen beperken) en kort daarna alweer met de handjes op de knietjes. Wim maakte overigens wel een sterke indruk, want de linkerflank was nu een stuk degelijker en met meer zelfvertrouwen. Dit straalde hij ook uit naar Hein, Giel en JP. Reusel wist er niet meer doorheen te komen. Zowaar voetbalde we wat verder van onze eigen goal af en waren zelfs gevaarlijker rondom hun zestien. Maar Bart en Sander stonden er te vaak nog alleen voor en dan is het tegen die Gelbe wand achterin bij Reusel geen beginnen aan.
Coach Jan was druk aan het bedenken welke magistrale omzettingen hij nog kon gaan doen met Joel, Jurre en Mo op de bank. Diverse spelers liepen immers al met pijntjes rond. JP hinkte wat, Giel voelde steeds vaker aan zijn lies en dus leken dat de wissels er moesten komen. Maar het liep net allemaal iets anders. Sander zijn ribblessure speelde weer op en dus kwam Joel het veld eindelijk weer in. Kort daarna ging ook Bart er bij liggen en noodgedwongen kwam hij ook naar de kant en werd Jurre zijn vervanger. Noodgedwongen ging Jurre maar voorin spelen. Geen idee of de blessures echt zijn, of dit een meester zet van Jan was om Joel en Jurre erin te brengen. Maar hoewel we kort na deze wisselbeurten nog een onverwachte 5-0 werd gemaakt zou daarna het tijd gewoon keren. Direct na de aftrap was daar de aanval via de linkerkant en diverse oranje hemden stormden mee naar voren. Vol pressie en zonder schroom ging het slot offensief beginnen. En plots was daar het schot van Joël. Een eretreffer of aansluitingstreffer? Maar 5 minuten later waren we wederom in de aanval. Op het middenveld kreeg Joël de bal en stuurde Jurre diep de zestien meter in. Met een simpele aanname en ferme beweging stuurde hij 2x verdedigers het bos is en liet hij de keeper ook kansloos. Een bal in de verre hoek zorgde ervoor dat het netje weer bolde. 5-2. Zou Reusel dan gewaarschuwd zijn voor dit J & J duo? Neen, want nog geen minuut later waren de rollen omgedraaid. Jurre was nu in de aanval via de rechterkant. Doordat hij zelf niet in een goede positie stond legde hij de bal breed op Joël. Deze moest zich wel vrij kappen en de bal (natuurlijk) voor zijn linker krijgen. Maar op schitterende wijze schoot hij de bal vanaf een meter of 25 over de keeper en onderkant lat in het doel. We waren terug in de wedstrijd en Reusel was klaar voor de slachtbank, want die 5-3 achterstand was te overbruggen. Zou had het ook moeten zijn! Een nieuwe aanval zorgde wederom dat de bal over de doellijn geschoten werd. Het schot van JP was iedereen te machtig voor de lijn en kon alleen van achter de lijn gepareerd worden. Maar natuurlijk zal er geen enkele thuisgrensrechter en thuisfluiter deze goal erkennen. Ook al was die 1,5 meter (volgens sommige) toch duidelijk genoeg! Onze 5-4 werd door de neus geboord. En over neuzen gesproken… het is dan ook niet gek als we in de 89e minuut de deksel alsnog op de neus krijgen. Eindstand 6-3. De koek was net voor tijd wel op. Niet alleen bij Nelis die er al met kramp vanaf kon, maar voor iedereen eigenlijk. Omschakelen lukte niet meer en dus kreeg Reusel dit goaltje ook cadeau.
Ondanks de slechte eerste helft, was er een tweede helft om tevreden naar terug te kijken. We hebben een strijdend Knegselse Boys 4 gezien tegen wederom een team waarvan de gemiddelde leeftijd stukken lager lag. Een remontada leek in de maak, maar gezien de gehele wedstrijd zou dat ook niet terecht zijn. Zo eerlijk moeten we dan ook allemaal wel zijn.

De jury heeft het weer ontzettend moeilijk gehad met de keuze van Man of the Match, maar door zijn vele minuten, zijn schitterende goal en perfecte assist gaat Jurre Seuntiëns met de titel aan de haal. Hopelijk kan iedereen volgende week met de passie en het gif waar we de 2e helft mee geëindigd zijn starten. Dan moeten we thuis tegen Bergeijk 5. Welke met 1 puntje net boven ons staan. We hebben iedereen nodig die wedstrijd, want alle 5x teams zullen weer aan de bak moeten en externe spelers zijn dus schaars. Graag geen voetbalwedstrijd bezoeken, geen weekendjes weg boeken en rustig aan doen op de zaterdagavond. Dan zit het erin 😉
We willen iedereen bedanken die op welke manier dan ook een bijdrage heeft geleverd aan deze wedstrijd. Tot volgende week een drukke Breemakker. Zullen we afspreken dat er 15 punten op de Hel van de Breemakker blijven en dat wij dus de eerste stap zullen zetten om 09.45 uur ?!

𝓓𝓮 𝓜𝓪𝓷 𝓞𝓯 𝓣𝓱𝓮 𝓜𝓪𝓽𝓬𝓱:
Jurre Seuntiëns

𝓔𝓮𝓻𝓿𝓸𝓵𝓵𝓮 𝓿𝓮𝓻𝓶𝓮𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓿𝓸𝓸𝓻:
De return van Teun Keeris en de rentree van Wim Renders & Nelis Klaasen & Maarten Wijnands

𝓓𝓮 𝓭𝓸𝓮𝓵𝓹𝓾𝓷𝓽𝓮𝓷𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻𝓼:
1-0 2’
2-0 5’
3-0 29’
4-0 41’
5-0 77’
5-1 78’ Joël
5-2 83’ Jurre (assist Joel)
5-3 84’ Joël (assist Jurre)
In de 87e minuut was er het niet toekennen van de 5-4 na een schot van JP die naar Knegsels inzicht toch 1,5 meter over de lijn was.
6-3 89’

𝓓𝓮 𝓽𝓸𝓹𝓼𝓬𝓸𝓸𝓻𝓭𝓮𝓻𝓼𝓵𝓲𝓳𝓼𝓽 𝟐𝟎𝟐𝟓/𝟐𝟎𝟐𝟔:
4x Bart
4x Joël
1x Jeanpaul
1x Jurre
1x Ties
1x Giel
1x Joost

𝓢𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵𝓮 𝓭𝓪𝓷𝓴 𝓪𝓪𝓷:
- vlagger Sjack
- de supportersschare uit Knegsel met de familie Teunissen, familie Foppele en Hein Bierens van Rhodokwekerij Bierens himself en vanuit Veldhoven Thijs Neutkens
- het mediateam dat weer paraat was

Wilt u dat uw bedrijf hét hoogst genoteerde Sportschool in Veldhoven wordt?

Klik hier om uitgelicht te worden.

Plaats

Website

Adres


Breemakkerweg 1
Veldhoven
5511LA