Yeti-Expeditions

Yeti-Expeditions

Del

yeti-expeditions Vi er et nyetablert reiseselskap som tilbyr gruppereiser til fjells! Ski- og sykkelreiser er det vi driver med. Nyhet! Bonus ordning! Ikke verst!!!

Vi har snart ti års erfaring med denne type reiser til forskjellige destinasjoner i alpene! Vi i Yeti vil gjerne bli kjent med så mange av dine venner som mulig! derfor vil vi i gjennom en bonusordning belønne deg for og ta med nye venner! Samtidig som vi vil belønne dere som reiser med oss år etter år! Bonus:

• Har du vært med 1 av de 2 siste årene, får du automatisk 500 kr rabatt på neste re

02/07/2025

Kan melde om at Simader både har fått nye eiere og blitt pusset opp… muuulig vi må samlet en gjeng å få sjekket resultatet.. (bare de ikke har f**ket med middagene 😉)

21/01/2023

Ser ut som ting begynner å komme seg i alpene ❤️❤️❤️

www.facebook.com

Photos from Yeti-Expeditions's post 20/12/2022

FB: Hva tenker du på?

Jeg tenker det er på tide å komme seg ned til de sentraleuropeiske alper igjen!
Kjøre ski ned Shareck og Norden - skåle på Silver, kjøre kjelke i fra Belevue og bade naken i Felsen..

Hotellene er litt fullbooket i år, så turen blir i fra Søndag 5 mars til Lørdag 11 mars.

Pris:
Ting blir litt anderledes i år. Jeg booker hotel og shuttle, men dere booker selv fly (jeg kommer til å legge inn her det flyet jeg selv tar, så kan de det passer for booke dette, jeg flyr til som vanlig til München)

Fly jeg selv tar, ligger vedlagt i er bilde her.
Shuttle kommer til å gå Infra München ca kl 1330, søndag 5 desember og være tilbake lørdag 11 desember ca kl 1100. Dere står fritt til å velge andre flygninger enn det vi tar, så lenge dette passer med Shuttle. Dere står også fritt til å droppe Shuttle og heller komme dere til og fra badgastein selv (Da vil dere bare betale for hotel minus ca 1800 kr)

Foreløpig pris: 6500 kr. (ink hotel med frokost og middag, Shuttle er ikke helt landet, men tror vi treffer tålig på prisen)

Jeg har tjuvstartet litt å luftet turen litt, og det ser ut som vi allerede er ca 10 personer. (vi kan max bli 20)

Send meg melding (Johannes om dere er gira så formilder jeg kontonummer osv) - god Jul!

09/04/2021

Gooood fredag folkens! 🙌🏼😂

07/04/2021

Noen som kjenner seg igjen?

02/02/2020

Jostein og Håvard stikker til bad gastein 21-27 februar, si ifra hvis noen vil være med på hele eller deler av turen:)

21/02/2019

Finner litt godsaker her nede:)

20/02/2019

Halååååååå!!!!!

30/10/2016

Hei, Yeties.

Lenge siden det har vært noen aktivitet her nå...

Vi har besluttet at det ikke blir en offisiell Yeti- tur i år.
Kathrine og Håvard har fått barn, Håvard får dermed ikke lov til å reise noen vei, så alt er Kathrine sin feil ;)

Men Johannes og Erik er i Japan i fra 11.02.16 - 11.03.16 og kan tenke seg besøk om noen vil komme :) Vi organiserer ingenting annet enn å sette dere i kontakt med Nick (som eier stedet vi bor) (http://hakubapowderlodging.com/index.html) for å høre om det er plass i den perioden dere ønsker å ned. Samt hjelpe litt med reiseruten om noen sliter med å finne frem.
Bare PM Johannes om dere er gira på å nedover.

Vi kommer til å fly i fra Oslo til Tokyo (Flyplass: Narita) ca den 11 februar. Så bestiller vi plass på en Ski-taxi som tar oss rett til Hakuba hvor vi har base. Man kan eventuelt ta tog til Nagano og buss i fra Nagano til Hakuba, reisetiden her er relativt lik. (ca 4 - 5 timer)

Da håper jeg å se noen av dere i fantastiske Japan i februar :)

Yeti.

Hakuba Powder Lodging Hakuba Powder Lodging, Hakuba Powder Lodging has one simple goal and that is to give you a ski vacation you won't forget. We see ourselves as a lodge with a difference. Hakuba Powder Lodging is more than just a place to stay, we offer you the Hakuba experience.

Photos 12/01/2016

Ole! En sånn en!

Mobile uploads 22/08/2015

Drømmer om japan!

Vil du plassere din bedrift på toppen av Gym-listen i Grimstad?

Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.

Sted

Telefon

Adresse


Solveien 12
Grimstad
4879