Restart Larvik

Restart Larvik

Del

8 ukers treningsboost for deg som trenger litt starthjelp! HEI! DA ER DETTE DEN BESTE GAVEN DU KAN GI TIL DEG SELV! VI ØNSKER Å SMITTE DENNE GLEDEN OVER PÅ DEG!

HAR DU TENKT AT DU ØNSKER Å KOMME IGANG MED TRENING, MEN IKKE VET HELT HVOR ELLER HVORDAN DU SKAL STARTE? KATJA OG ELISABETH HETER VI. 2 DAMER I SIN BESTE ALDER (!) SOM ER VELDIG GLADE I Å TRENE. Vi KJØRER 8 UKERS TRENINGSKURS, MED MÅLRETTET TRENING 3 GANGER I UKEN. KURSET ER TIL DEG SOM ØNSKER EN BOOST FOR Å KOMME I GANG. VI TRENER I SMÅ GRUPPER, SLIK AT ALLE BLIR SETT OG FÅR GOD OPPFØLGING PÅ V

07/10/2025

⭐️Vi har noen få ledige plasser igjen til vår neste gruppe som har oppstart 20. oktober👍🏽
Ta kontakt på [email protected] hvis du er interessert og trenger litt kom igang hjelp med treningen😊🙌🏽

Photos from Restart Larvik's post 22/09/2025

⭐️August gruppen er i gang med uke 6. Tore er på sin andre runde med Restart⭐️
⭐️Navn&Alder: Tore Sørensen 61 år
⭐️Hvorfor Restart:
Hørt mye positivt om Restart fra kjente! Har over lenger tid erkjent at jeg bør komme i gang med en eller annen form for trening. Til slutt fikk jeg et realt spark bak fra datteren min 😂
⭐️Nøkkelen til å få til jobb, trening og sosialt liv, strekker tiden til?
Det er fortsatt mye igjen av uken til både jobb og sosial hygge i tillegg til 3 timer trening 👍 -det må bare prioriteres.
⭐️Du har hatt kontinuitet i treningen nå over flere måneder, merker du noen forskjell:
Formen er bedre, bare positiv effekt så langt. Hadde ikke vondt noen steder i forkant altså -og sove som en stein har jeg gjort bestandig.
Har tatt av noen kilo 👍
⭐️Annet: Liker treningsformen til Restart godt, ble veldig overrasket da jeg oppdaget at jeg synes det er greit å løpe intervall. Alt i alt synes jeg det er gøy å gå på trening 👍

22/08/2025

⭐️Restart er i gang igjen etter sommerferien⭐️Første uken er gjennomført med alle 3 gruppene våre😊Vi er så heldige at vi har fått innviet det nyoppussede rommet på SPREK Torstrand. Der skal det jobbes og svettes hardt i mange timer fremover⭐️😊💦

16/07/2025

🎈Den eldste av oss har bursdag i dag🎈og den yngste er glad i bursdager🥳 51 år og du er i gang med en velfortjent ferie Elisabeth☀️Bare å lade opp for i august kjører vi i gang igjen⭐️

13/05/2025

⭐️8 uker VEL gjennomført av en fantastisk gjeng!!⭐️Denne gjengen har stått på fra dag en, hatt vanvittig bra oppmøte og flere av tilbakemeldingen tyder på mere overskudd, småvondter har blitt borte, treningsglede, og føler seg sterkere😊👏🏽Det er jo bare helt nydelig🥇 Bra påmelding allerede til vår august gruppe, så hvis du tenker at dette kan være noe for deg etter sommeren så ta kontakt på [email protected]😊 Og takk til SPREK Trening Larvik for samarbeidet💪🏽🙌🏽

01/05/2025

Restart tok ikke fri idag🏋🏽‍♀️ Bra kok på SPREK Trening Larvik avd. Torstrand🔥35 stk i sving fordelt på formiddag og kveld⭐️7 av 8 uker gjennomført med denne fantastiske gjengen⭐️

11/04/2025

⭐️Vi er halveis med mars-gjengen⭐️ 40 dedikerte deltakere fordelt på formiddag og kveldsgruppe🏋🏽‍♀️Det trenes, svettes og legges ned en vanvittig innsats av samtlige, og det er så sinnsykt gøy å se utviklingen!🥇
I tillegg har vi vår videregående gruppe på 20 stk. som trener felles 2 ganger i uken⭐️
Neste oppstart blir rundt skolestart i august,
og er du nysgjerrig på hva vi driver med, ta kontakt på [email protected]😊
Vi er glade for samarbeidet med SPREK Trening Larvik og trives så godt på Torstrand🙌🏽😊

03/03/2025

⭐️Siste uken med Januar25 gjengen starter idag! Litt trist, samtidig som det er utrolig motiverende å se hvor mye som kan skje på kun 8 uker💪🏽
⭐️Neste gruppe går igang mandag 17. mars.
Vi har noen få ledige plasser igjen på kveld og formiddag gruppen, ta kontakt på [email protected] hvis du ønsker mere informasjon eller ønsker å melde deg på😊⭐️

21/02/2025

⭐️4 glade karer etter endt treningsøkt😊💪🏽

02/01/2025

⭐️Godt nytt år⭐️For en pangstart vi fikk i 2024, utrolig moro! Takk til ALLE våre deltakere🤩
13. januar kjører vi i gang ny gruppe med nesten 60 deltakere, fordelt på 3 grupper!!
Formiddag, kveld OG viderekommen-gruppe🥳Alle 3 gruppene er fullbooket og vi gleder oss enormt til å komme i gang⭐️

13/12/2024

⭐️Restart er ferdig for i år. Sissel forteller om sin reise her⭐️
-Hva var årsaken til at du valgte å bli med på Restart og hvordan fikk du høre om oss?
-Jeg så et intervju med en annen deltager på Facebook, og ble nysgjerrig på hva dette var for noe. Sendte mail til Restart, og fikk den infoen jeg trengte.
Hadde tenkt lenge på å starte med styrketrening, men ikke kommet i gang. Derfor var dette midt i blinken for meg.

-Hvordan har du det nå etter 8 (x2) uker trening?
Første treningsdag var det en spent Sissel som dukket opp. Kjenner jeg noen andre? Vil jeg klare det? Kommer jeg til å føle meg dum?
Ja, jeg har klart det og har ikke følt meg dum i det hele tatt. Jeg har gledet meg til hver økt. Det skal mye til for at jeg ikke møter på trening, da føler jeg at jeg går glipp av noe. Ikke alltid jeg er like opplagt, men kommer allikevel.
Målet med treningen var selvfølgelig å bli sprekere, men også å få mer energi/overskudd, få en strammere og mer «fit» kropp. Etter som årene går har jeg erfart at det kommer noen «vondter» her og der. Har slitasje i knærne, og mye verking i kroppen. Tyngdekraften gjør også sitt dessverre.
For det første så føler jeg meg mye bedre. Har fått mer energi og overskudd enn jeg hadde. Synes kroppen har blitt strammere. Jeg har blitt sterkere, og fått mer muskler. Knærne har blitt bedre, og ikke minst verkingen.
Allerede etter et par uker merket jeg fremgang. Morsomt å kunne bruke tyngre vekter, klare flere situps, pushups osv. Det gir en kjempemotivasjon til å stå på videre og en mestringsfølelse som er god å kjenne på.
Jeg har nå erfart at dette funker både fysisk og psykisk, og jeg vil ikke tilbake til der jeg var. Stolt av meg selv egentlig.

- Har du gjort deg noen tanker om effekten av gruppetrening, og hva det betyr for deg kontra det å trene aleine?
Det er mer morsomt å trene i gruppe, og det får fram motivasjonen i meg. Har alltid likt gruppetrening med musikk best, får energi av det.
Det blir et fellesskap hvor alle heier på alle, og motiverer hverandre. Det gjør at jeg yter mye mer. Ikke fordi jeg må, men fordi jeg vil.
Møter gjerne litt tidligere på trening for å skravle før vi går i gang. Setter av tid etter trening også til å skravle enda litt, og drikke kaffe. Skravler om hvor støle vi var etter forrige trening, og hvor hard treninga var i dag, og om alt mulig annet. Koselig å bli bedre kjent.
-Annet du har lyst å dele av din erfaring med Restart, plusser/minuse?
Jeg synes hele opplegget er supert og vel gjennomtenkt. Flott at det er en formiddagsgruppe og en ettermiddagsgruppe slik at det kan passe for alle. Katja er en engasjert og superflink trener med masse god humor. Hun ser hver enkelt person. Passer på at alle gjør øvelsene riktig, og kommer stadig med positive kommentarer. Flink til å «pushe» oss.
Dette blir som om å ha egen PT i gruppe, bare mye billigere. Har bare positivt å si om Restart. Finner ikke noen minuser jeg. Anbefales på det sterkeste.

Vil du plassere din bedrift på toppen av Gym-listen i Larvik?

Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.

Sted

Telefon

Nettsted

Adresse


Ryes Gate 28
Larvik