30/11/2017
Vi har fått inn et bilde av Gunnar, som befinner seg i Thailand akkurat nå.
Granfondo-trøya vår er selvsagt med!!
Herlig 👍
Tidenes folkefest til inntekt for Kreftforeningen. Deltakeravgift 500,- gå uavkortet til kreftforeningen
30/11/2017
Vi har fått inn et bilde av Gunnar, som befinner seg i Thailand akkurat nå.
Granfondo-trøya vår er selvsagt med!!
Herlig 👍
23/11/2017
Og her har vi fått et bilde fra en spreking på Aruba! Riktignok fra 2014, i den aller første Granfondo-trøya vår! Herlig
23/11/2017
Vi har fått et fint bilde av Gøran Eriksen, tatt på Tenerife. I Granfondo-trøye, selvsagt!
Så hyggelig 😀
20/11/2017
Gøy å se Granfondo-trøya vår på Gran Canaria!!!
Send oss gjerne bilder fra rundt omkring i verden. Det er kjempestas!!👏🚴♀️🚴
21/09/2017
Noen forelsker seg i bilen. Andre forelsker seg i dama på bilen....💋😉
Tusen takk til Gjermundsen bilforretninger i Vestfold som stilte opp som en stødig samarbeidspartner i år igjen!!🙏🚘
20/09/2017
Vi feirer sykkel-VM i Bergen , ved å gi bort en Don Pedro sykkeltrøye og sykkel-lue!
Tagg en venn og bli med i trekningen av trøya og lua, som på bildet, i italiensk design!
Blir trukket torsdag kl 20.00
14/09/2017
Litt mimring fra Årets 3 viktigste sykkelturer
L a r v i k - O s l o - S a r p s b o r g
Takk for i år. Og tusen takk til alle dere som har bidratt!
Sammen gjør vi en forskjell 💗
13/09/2017
Vi må få takke alle som stilte opp fra Skjeberg Cykleklubb i helgen!
En fin gjeng som både syklet Årets viktigste sykkeltur i Sarpsborg, men som også jobbet bak i kulissene. De hadde bl a ansvar for sykkelparkeringen på torvet! 🚲🚲🚲
Tusen takk alle sammen! Vi gjør det gjerne igjen😀
12/09/2017
TUSEN takk Sarpsborg!!🙏
For at vi fikk komme og invitere dere med på Årets viktigste sykkeltur, Granfondo Don Pedro, sist lørdag!
Det var en sann glede å være i byen deres. Så mange blide og positive mennesker skal man lete lenge etter!!
Takk til alle dere som var med og syklet. Takk til alle støttespillere og sponsorer. Takk til alle frivillige.
Uten D E R E hadde det ikke blitt noen sykkeltur!!!! 💗💗
Torvet i Sarpsborg kokte på Afterbike med DDE! Dette var kjempegøy!!!
Isarpsborg , Sarpsborg 08 , Nordkapp-boats-eu , Kamperhaug, Handelsbanken m flere
Takk for alles bidrag til Kreftforeningen!!!
09/09/2017
Da er Petter & Vendela og alle andre blide syklende på tur i Sarpsborg!
Årets viktigste sykkeltur 💗
Etterpå er det Afterbike med DDE. På torvet i Sarpsborg. Det er her det skjer!!!
07/09/2017
Kjære Østfold! Vi ses på lørdag på Sarpsborg Torg klokka 13.30. Påmelding fram til start.
Kom med den sykkelen du har, bare husk hjelm!
Dag Erik Pedersen håper hundrevis av sarpinger blir med på sykkeltur – Jeg har vært i Sarpsborg før. Da har folk vært så entusiastiske. Nå håper jeg de de stiller opp på årets viktigste sykkeltur, sier Dag Erik Pedersen.