Visjon: «Vi utvikler drømmen» P. Skopje), 03/04 (Krim), 09/10 (Viborg), 11/12 (Budućnost). Turneringen er ikke lenger en del av EHFs program. Ble spilt 1991–2016.
EHF-cupen:
! Ble spilt 1994–2020. Sammenslått med Cupvinnercupen de fire siste sesongene. Erstattet av European League fra 2020/21. Finalist (sølv): 1 95/96 (Debrecen)
** Sluttspill ble ikke arrangert i sesongene 1997/98–2003/04. Serien ble avsluttet etter en sluttspillmodell i 2003/04
27/05/2026
Fra neste sesong så blir det et helt nytt navn på den øverste divisjonen! 🙌👇🏼
REMA 1000-ligaen skifter navn til Elkjøp-ligaen
Det nye ligasponsoratet ble offentliggjort i Drammenshallen i forkant av sluttspillfinalen mellom Drammen og Kolstad onsdag kveld. Avtalen sikrer at Nordens største elektronikkjede gir sitt navn til toppdivisjonene for begge kjønn.
27/05/2026
Minner om draktauksjonen som pågår i disse dager. Sikre deg din favoritt 👇🏼
Slik var sesongen 2025/26
Larvik Håndballklubb fikk sin beste sesongstart på ni år, men det gikk tyngre etter nyttår. Larvik endte som nummer fire i serien, tapte NM-finalen på straffer, røk ut i gruppespillet i EHF European League og kom til semifinalen i sluttspillet.
19/05/2026
Siste økt for sesongen! Det ble kake og kaffe, før litt trening og gøyale aktiviteter! 😍
📸
17/05/2026
Håper alle har hatt en flott 17. mai! 🇳🇴
Bildet er fra borgertoget i Larvik.
Foto: Svein André Svendsen
17/05/2026
Gratulerer med dagen! 🇳🇴🍦
16/05/2026
Så var denne sesongen historie, men Larvik kjempet godt og var nær en tredje semifinale i sluttspillet 👏🏼
Tapte etter jevn sluttspurt
Larvik leverte en energisk forestilling foran et entusiastisk publikum, men til slutt ble det tap 28–30 etter en tett og intens avslutning i sluttspill-semifinale 2 mot Storhamar fredag kveld i Bergslihallen.
15/05/2026
28-30 og sesongslutt. Nesten holdt ikke mot Storhamar, som knep finaleplassen i sluttspillet. Trener Henrik Signell fikk signert drakt da han ble takket av styreleder Geir Anton Haga etter kampslutt 👏🏼
15/05/2026
Det ble bare nesten mot Storhamar. 28-30 betyr sesongslutt etter 0-2 i semifinalene i sluttspillet. Vi kommer sterkere tilbake! 👏🏼