08/06/2026
G16 tok både 1. og 2. plass på Lillestrøm beach cup i helga. En fin turnering med opplading til NM i beach som gutta skal delta på neste helg. Vi takker for god hjelp fra de tre guttene, Mattis, Odd Martin og Henrik fra naboklubbene Gjøvik og Toten i helga😊🤾♂️
22/05/2026
Vår nye samarbeidspartner Etnedal Sparebank åpner sine nye lokaler på Gjøvik til uka 🤩
🎉 Velkommen til åpning på Gjøvik! 🎉
Onsdag 27. mai åpner vi dørene til vårt nyoppussede banklokale i Nedre Torvgate 12 – og vi håper du vil feire dagen sammen med oss.
📍 Program for dagen:
☕ 10:00 – Dørene åpner - kom innom for en hyggelig bankprat
✂️ 16:15 – Offisiell åpning og snorklipping med ordføreren
🎶 17:00 – Minikonsert med Gjøvik Demenskor og bankens egne musikere
Velkommen til oss! 💙
Les mer om åpningen på vår nettside👇https://www.etnedalsparebank.no/nyheter/Aapning-paa-Gjovik
21/05/2026
TRENER DAMELAG HK VESTRE TOTEN
Fra neste sesong står damelaget dessverre uten trener, og derfor er vi på utkikk etter en engasjert og positiv person som vil bli en del av laget vårt!
Vi er et damelag i 4. divisjon med en herlig gjeng spillere fra 15 år og oppover. Hos oss finner du godt humør, samhold og spillere som virkelig ønsker å utvikle seg videre – både individuelt og som lag.
Vi ser etter deg som:
– Har lyst til å bidra til utvikling og mestring
– Er inkluderende og motiverende
– Ønsker å være en del av et sosialt og engasjert miljø
Hos oss får du:
– En positiv og dedikert spillergruppe
– Et godt lagmiljø med mye energi og glede
– Muligheten til å påvirke og utvikle laget videre i 4. divisjon
Høres dette interessant ut, eller kjenner du noen som kunne vært aktuelle? Ta gjerne kontakt!
Del gjerne videre🤾🏼♀️
15/05/2026
Vi ønsker alle våre medlemmer og følgere en riktig god 17. mai på søndag 🥳🇧🇻🍦
Medlemmer: Bli med oss i borgertoget på Raufoss, meld deg på arrangementet i Spond! 🤾♀️🤾♂️
28/04/2026
Daniel og Emund er korrekt antrukket til å være dommere på showkampen🤾🤾♀️😂😂
09/04/2026
Uttak Bylag Gutter 2026
Bylagstrenerne har tatt ut 14 spillere som skal representere Innlandet til Hummel Bylagsturnering i Stavanger 24-26 april 2026.
En av disse er vår egen Henrik Guldvik Fossen👏👏👏👏 Dette synes vi er kjempestas og ønsker masse lykke til🤾🤾🤾
26/03/2026
Hei alle følgere.
Etter årsmøtet i går så sitter vi den kinkige situasjonen at vi mangler ny leder, nestleder og sekretær. Valgkomiteen har ikke klart å finne nye kandidater til disse vervene.
Uten ny leder, så blir det ingen klubb.
Er det noen der ute som vi ikke har klart å nå frem til, som kunne tenke seg å være med og drifte HK Vestre Toten videre? Det kreves ingen håndball-kunnskaper for å være med. Det er flere erfarne styremedlemmer igjen, og god opplæring vil bli gitt.
Klubben har opprettet gode rutiner som gjør det enklere å overta verv og drifte de videre.
Vi er en grasrotklubb som er opptatt av bredden og at alle skal få være med. Dette håper vi at noen kan tenke seg å jobbe videre med.
Kunne du tenke deg et av disse vervene? Send en mail til: [email protected]
Det er satt opp ekstraordinært årsmøte onsdag 8. april, og vi bør ha kandidater på plass til da.
Del dette innlegget, så vi kan nå ut til så mange som mulig😊
Hilsen styret🤾♀️🤾
28/02/2026
Vi gratulerer Henrik Guldvik Fossen med uttak til bruttotropp bylag🤾🤾♂️🤾♀️👏👏👏
Bylagstrenerne har tatt ut en bruttotropp til bylaget for gutter - sjekk lenken i kommentarfeltet!👇