31/07/2020
Real Romsa Valaštallan Searvi er historie. Men det betyr ikke at samholdet vi fremdeles har og hadde også er det. Vi vil derfor benytte anledningen til å be alle som (fremdeles) følger siden vår om støtte. Tidligere har vi bedt om støtte til drift og spill i 6.divisjon. Denne gangen ber vi om støtte til noe vesentlig viktigere. Vi ber dere om å støtte vår tidligere spiller, Tor-Erling a.k.a Lærling's kamp mot MS - multippel sklerose.
Konto- og vippsnummer finner du i linken.
På forhånd hjertelig takk! :)
Tor Erlings kamp mot MS - multippel sklerose
Tor-Erling Nystad ble rammet av sykdommen MS våren 2018, siden har han gått gjennom behandling av
05/10/2017
Torsdag 5.oktober 2017
Etter flere år uten aktivitet i idrettslaget, tok Troms idrettskrets over administrasjonen av idrettslaget og la det ned.
Tidligere og nåværende styre vil takke medlemmer, spillere, trenere, støtteapparat,streaming-helter og supportere. Takk for all støtte, all initiativ, all energi, all tid dere brukte,for samholdet og for gleden vi hadde i lag.
Det var gøy. :)
Minnene og "røverhistoriene" vil vi alltid ha med oss - og vil bli nok bli gjenfortalt i lystige lag - kjenner vi alle rett. ;)
02/02/2015
Husk årsmøte idag klokken 18 :) Sjømannsbyen barnehage
29/01/2015
ÅRSMØTE UTSATT!
Ny årsmøte Mandag 2/2-15 på samme sted!
14/01/2015
Innkalling til Årsmøte i Real Romsa Idrettslag på Sjømannsbyen Barnehage torsdag 29.01.2015 Kl. 1900
Har du innspill til saker som du ønsker å ta opp på årsmøtet, send på mail til leder Geir M. Boine [email protected] innen 21.01.2015
Saksliste kommer på våres facebookside 22.01.2015
https://www.facebook.com/RealRomsa
Geir Michael Boine
Leder Real Romsa VS
Real Romsa Valaštallan Searvi
Real Romsa er Tromsøs svar på Atletico Bilbao! Med en sterk samisk identitet er dette klubben som beviser en gang for alle at Tromsø er verdens største sameby.
24/12/2014
Da vil vi ønske alle spillere, støtteapparat, medlemmer, sponsorer og ellers de som følger med Real Romsa en riktig god jul og ett godt nytt år 😁
23/09/2014
Real Romsa sparker ball igjen
Styret har bestemt at Real Romsa stiller herrelag til neste år, men de savner et lag for kvinnene.
20/09/2014
Gos? / Hvor? 22.09.14
Kl 1900 og 2000
20/09/2014
Vuossárgga / Mánnodaga 22. b. čakčamánus
19/08/2014
I dag har vi deltatt på folkemøte som omhandlet samarbeidsavtalen mellom Sametinget og Tromsø kommune. I denne avtalen er Real Romsa VS nevnt som en mulig støttespiller i etablering av ett samisk hus/møtested i byen. Representanter for dagen var Johan Aslak Pulk og Ronald Strømeng, samt en god støttespiller ved Lars Oddmund Sandvik (selv om han representerte en annen organisasjon). Vi håper å kunne følge prosessen med etablering av ett slikt møtested, i samarbeid med andre samiske organisasjoner i byen.
02/08/2014
Da er Real Romsa igang med dugnad i 14 dager i forbindelse med sjakk-ol :D