Abacus '15

Abacus '15

Del

Simen grønli elsker deg Simen grønli

08/09/2015

ja åsså ville æ bærre si at æ e så utruli glad for at den fortreffandese russetida e over, æ hadde det så koselig med alle beste 96eran her i tromsee by :* mvh alle sin simen grønli, muss folkenz

08/09/2015

No e bilen solgt folkeeeeenz! - simen grønlien

17/07/2015

Når æ sitt her på baren ute i Spania, mimre æ tilbake til ei flott russetid. Kjenne for alvor at det faktumet at russebilen e solgt, sitt dypere inn enn man sku tru. I miss you abacus

Photos from Abacus '15's post 23/05/2015

No e russetida over og bilen legges ut for salg. Bilen e nettopp eu-godkjent helt fram til 2017, som betyr at man ikke treng å tukle med nokka teknisk/mekanisk på bilen i det hele tatt. For en evt kjøper e det bare tut og kjør! I tillegg blir eu-kontrollan strengere og dyrere å gjennomføre fra 8.juni 2015, så her treng man ikke tenke på detta. Det e en Volkswagen Caravelle 1993 modell 2,4 liters diesel, som bare har vært russebil ett år før oss. Bilen har kjørt knirkefritt i russetida, samt med et svært lav dieselforbruk. Før eu-kontrollen bytta vi til et monsterbatteri på 120 ah som betyr at man kan legge inn masse mer gadgets uten at det vil påvirke bilen. Førerklasse B med 8 seta.

Ekstrautstyr:
-Hengerfeste
-Elektriske speil og vindu
-AC
-Både bass, høytalera og forsterker
-Innvendig lys i alle farga
-Laminatgulv i nydelig eikfarge
- 2 sett med nøkla
- Profesjonellt sota vindu

Bare ta kontakt med noen i bilen eller send en PM her for mer informasjon om bilen og evt interesse. Mob: 902 95 345

23/05/2015

Er du russ til neste år og vil ha en bra låt? Kontakt Stabell og gi han en like!

Andreas Stabell Musician/band

21/05/2015

Bilen blir lagt ut for salg iløpet av mårradagen, den poleres i skrivende stund. Stay tuned for bilda og info!
- Seien Grønli

15/05/2015

Hvis noen vil sjoffe bilen vårres idag, så e det bare å kontakte her oss - Simen Grønli

Mobile uploads 08/05/2015

Aba-bros'n minus kungen

07/05/2015

Hei og god kveld! Yrian Johnsen her. Jeg tenkte jeg bare skulle meddele at russetiden har vart en uke nå, og vi har ikke vært så mye ute. Det er fordi jeg hadde tentamen på tirsdag, og konfiskerte dermed nøklene til bilen, så ikke di skulle bruke diesel mens jeg leste til matte. I helgen er det Tromsøtreffet og jeg håper abacus ruller til midnatt, maks! Det blir rått❤️

30/03/2015

Når vi når 300 likes så blir det release av russelåt fra kanskje norges mest kjente DJ! Stay tuned.

Cover photos 30/03/2015

Tro det eller ei, men detta e faktisk også han Simen Grønli som har designa.

Vil du plassere din bedrift på toppen av Gym-listen i Tromsø?

Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.

Sted

Nettsted

Adresse


Tromsø