Storelva Fanpage

Storelva Fanpage

Del

17/06/2013

Storelva A-Herrer har fått en ny facebook side, og vi anbefaler på det sterkeste at dere begynner å følge Storelva Fotball på facebook. Denne siden kommer til å bli lagt ned ettersom de administrative for siden har fått ny jobb.

Vi beklager dette, men vi setter stor pris på at dere begynner å følge den andre siden så dere får med dere de saftige nyhetene, deilige bildene og sist men ikke minst: Storelva's vei mot opprykk!

Mvh

Redaksjonen

14/06/2013

Storelva A-herrer møter Krokelvdalen 2 til kamp imorgen 13.00 på Storelva kunstgress

Storelva har så langt i serien enda ikke tapt, vi har 15 poeng, scoret 24 mål og sluppet inn 6. Det gir oss en statestikk på 4.6 scoret mål per kamp! Krokelvdalen 2 ligger på sisteplass og har enda ikke vunnet, men selvom de ikke har vunnet en kamp enda kan man ikke ta lett på en slik motstander. De har sluppet inn 7 mål på 3 kamper, det gir dem en statestikk på 2.3 mål innslupne per kamp. Kan Storelva's gutter score flere mål imorgen?

Vi i Storelva Fotball ønsker deg hjertelig velkommen til fort Storelva for å se gutan våres spille. Vi kan garantere kjekke gutter, fin fotball og masse godt humør. Det vi imidlertidig ikke kan love er sol og 20 grader, værmeldingen melder noe annet.

Kom å støtt opp om gutan våres, vi kommer. Kommer du?

"Football is a matter of life and death, except more important."
Legendariske Bill Shankly

05/06/2013

Noen som kunne tenkt seg å se siden på gli igjen?

19/09/2012

Storelva-TSI 6.div. – i dag kl. 21:00 på Storelva Stadion!! Vell møtt!

22/08/2012

Storelva-Skarp2 6.div. – i morgen 24.08.12 kl. 19:15 på storelva kunstgress! Vel Møtt!

22/08/2012

Det ble en sterk 3-1 seier til guttene i hatoppjøret mot KSK på Storelva Stadion. Det var bemerkelsesverdig å se juniorgutta jobbe så hardt som de gjorde, tross slitne bein etter mange kamper på få dager.

Er bare å beklage for at det ikke ble live oppdatering her på facebook, men jeg anså denne kampen som et must å få med seg på stadion, der til og med ordføreren møtte opp for å heie på både KSK og Storelva.

Til slutt kan jeg legge til at vi nå er serieledere i Junior- og 6. Divisjonen! ELVA-ELVA-STORELVA!

20/08/2012

Vi har to gledelig nyheter å komme med i dag!
1. Storelva vant en grei seier mot TIL i juniorserien på Alfheim i dag. Målscorere var Thomas Tønsvoll, Simon Nordvang, Aleksander Tveiten og Stian Nordby.

2. Storelva Fanpage har nå, kun noen dager før overgangsvinduet stenger hentet inn Robin Gabrielsen til å dekke juniorkampene. Dette vil altså si at Fanpagen nå dekker A-kampene samt juniorkampene. Nå er det bare for guttene å komme seg i trening slik at de er mest mulig klare for serieinnspurt i både 6 divisjon og juniorserie. Ha en fin uke alle sammen!

17/08/2012

Da kom årets første tap i 6 div. TSI ble for sterke å vant 2-1 i en jevn kamp.

19/07/2012

Vi oppsummerer kampen mot Bogota.
Dette var en kamp hvor alle måtte opp på nesten sitt aller beste. Det ble en meget vanskelig kamp og vi møtte et veldig godt lag som var samspilt og hadde mange gode enkeltspillere. I første omgang spilte vi meget godt defensivt og de fikk ikke til mye. Etter ca. 10 minutter var Stian Nordby nesten alene med keeper, men satte dessverre ballen i keeperen. Hadde han scoret der ville det kanskje blitt et helt annet kampbilde.
Etter dette rullet de opp med angrep etter angrep og vi ble springende mellom, noe som ble meget tungt etter hvert. Til slutt kom de gjennom og satte 0-1 etter 17 minutter. De fortsatte med det høye balltempoet og vi ble springende mellom. 0-2 kom etter ca. 23 minutter. Vi holdt dette resultatet til pause, takket være gode takter av hele Storelva. Etter pause åpnet vi veldig godt. Vi kriget og etablerte vårt eget spill, men det holdt ikke helt inn. 0-3 kom etter 14 minutter spilt i 2. omgang.
Dette var en kamp som viste seg å bli veldig vanskelig og Bogota var et meget godt lag. Men likevel viste mange spillere seg fram; Tormod Ernstsen, Mads Rønning, Stian Nordby, Thomas Tønsvoll og spesielt Vegard Emaus Nikolaisen i sin anker-rolle.
Nå er vi ute av Gothia Cup 2012, men vi har lært mye. Vi må bli et mer spillende lag og vi må helt klart opp et par hakk på kondisjonen.
Vil også nevne at Mads Rønning leverte en meget god kamp mot Tölö IF og var helt klart BB.

Nå sitter vi og koser oss rundt boret ute og nyter sommerferienog fri. Oppdateringer kommer når vi har vært på Liseberg og litt sånn snacks:) vi tastes!

19/07/2012

Da er det 43 minutter til kampstart. Vi skal spille 32dels-finalen mot Bogota som er fra Colombia. I natt har det regnet og det er enda litt morgenpjusk i luften, noe som betyr perfekte spilleforhold.
Guttene har kommet seg etter tapet i går og har innsett at det har ikke noe å si lenger.
Vi starter med følgene startellever: Mads - Marius - Edvard - Thomas - Warvik - Vegard - Tormod - Runar - Tveiten - Sindre - Stian. Vi spiller 4-1-2-3 med Vegard Emaus Nikolaisen som anker. Dette er nok oppskriften på suksess mot et Bogota som vi ikke vet noe om, men at de ikke har sluppet inn et mål så langt og dermed er solid defensivt. Nå dundrer musikken i garderoben og vi gjør oss klar! Live oppdatering under dette innlegget.

18/07/2012

Nå nærmer det seg kampstart mot gruppeleder Tölö IF. Hvis vi vinner denne kampen vinner vi gruppa og har bedre sjanse i 32dels-finalene som spilles i morgen klokken 10:15.
Kampen begynner om 15 minutter og vi er i full oppvarming! Live oppdatering skjer under dette innlegget. Guttene er klare og tente; ELVA-ELVA-STORELVA!!

17/07/2012

Spillerbørs - Bollnäs vs. Storelva.

Mads Rønning: Varter opp med 4 klasse redninger og holder oss inne i kampen. Karakter: 7-

Tomas I: Klarte ikke helt å holde følge med venstrekanten, tok seg opp i 2. omg. Karakter: 5

Thomas T: Viktig bak, duellsterk, varte opp med en tunnel. Karakter: 7+

Warvik: Flink å prate, solid bak, flink å styre taklingene i 78 km/t. Karakter: 7-

Jan Åge: Kunne bidratt mer off, solid defensiv. Karakter: 6-

Runar: Bra i pasningspillet, kjemper bra i begge posisjoner. Karakter: 6+

Tormod: Nok en solid kamp, strør fint, setter viktig straffe. Karakter: 7-

Marius: God å kjempe, viktig 1-3 scoring. Karakter: 6+

Trond E: Kommer seg i 2. omg, jobber bra def, fine stikkere. Karakter: 6+

Stian: Jobbet hardt, nært scoring, assist. Karakter: 7

Tveiten: BB, lager straffe, 1 mål, nye sko. Karakter: 8-

Runar "the playah" W: For lite tid for børsen.

Odd Vegard: Jobber sterkt, litt lite tid. Karakter: 6-

Sindre Eriksen: God å holde på kula, han er veldig høy xD. Karakter: 6-

Neste kamp er mot Tölö IF klokka 11:00, det blir selvfølgelig live oppdatering.

Vil du plassere din bedrift på toppen av Gym-listen i Tromsø?

Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.

Sted

Nettsted

Adresse


Tromsø
9100