03/04/2025
EN EPOKE ER OVER!
Venner og følgere.
Vi har hatt det skikkelig kult i de løpene vi har stilt til start i Norsk Funsport. Denne sesongen har vi som et Team kjent på at vi ikke har mulighet til å komme oss til start da flere av oss har mye annet på gang i livet, så når spørsmålet kom om vi ville selge løpsbilen vår ble det tatt en avstemming i gruppa som landet på salg. Vi kommer ikke til å legge ned denne siden, så fortsett gjerne med å følge oss videre. Plutselig en dag stiller Yaris&Baris til start igjen. Kanskje ikke med Yaris og dagens mannskap, men det får tiden vise. Vi har satt pris på heiarop fra dere som har fulgt oss. Takk for oss så langt
22/04/2024
Disse setter vi stor pris på!
I dag er dagen for å takke våre sponsorer.
Uten dere hadde vi ikke hatt til et så tykt lag smør på brødskiva
RINGNES ved Stijn Bruneel for både IMSDAL, SOLO og PEPSI
ROMNES ved Ketil Tørstad som alltid leverer kvalitets slitedeler lynraskt til gode priser
STARCO ved vårt Teammedlem Kurt, for gode priser på dekkene vi har behov for.
Og sist, men ikke minst:
MEKONOMEN TRONDHEIM BILSERVICE SYD ved Arild Klungerbo , som tok på seg spanderbuksene og byttet clutch på Yaris’en kostnadsfritt
Har du eller din bedrift lyst til å bidra på en eller annen måte er det bare å ta kontakt
21/04/2024
Fantastiske individuelle prestasjoner vi kunne ha ramset opp en etter en, men her skal vi framheve hele gjengen.
Taktisk gjorde vi ingen feil gjennom hele løpet. Vi traff skikkelig bra med alt, både på og av banen.
Bilen går enda som en klokke etter at vi nå har kjørt løp med den i 36,5 time. Nesten utrolig, og veldig imponerende av en bil som har vært brukt i 23år.
Vi ledet løpet med nesten 4 runder etter 7.5 time da vi ble påkjørt i siden av en som kom som en torpedo bakfra. Som vi ser det ikke vår feil, og litt kjedelig å da automatisk få trukket av 10 runder på totalen slik at vi falt helt ned til 5. plass. Surt, men sånt som kan skje i denne formen for racing.
Vi har vist at det er mulig å hevde seg med en av de billigste bilene i startfeltet. Bilen som på papiret ikke er like rask som en del av de andre, men som potensielt er en vinnerbil så lenge man sørger for å treffe på taktikk, holde utstyret i orden og ikke minst prestere jevnt på banen.
Vi et fornøyde og stolte over egen innsats
Takk til dere som følger oss, heier på oss og til dere som bidrar til å gjøre oss gode.
20/04/2024
S**t pommfritt!
Vi ledet med 3 runder, så ble det platekontakt da bilen bak kjørte inn i siden på bilen under Torstein sitt pass nå
Ikke vår feil, men begge biler får automatisk trukket 10 runder.
Da ramlet vi plutselig ned på 5. plass med en time igjen å kjøre😅🙈
20/04/2024
Med litt over en time igjen har vi foreløpig flest runder!
20/04/2024
Det skjer mye på kort tid her.
Vi har byttet dekk siden i morges, og nå ligger bilen mye bedre på veien.
Geir kjørte sitt andre pass i sted, og rundetidene kryper nå nedover. Har fighting, og mye action.
Nå leder vi🎉🎉
20/04/2024
Nå er det mye som skjer her. Både Morten og Torstein kjørte gode pass.
Nå er det SafetyCar i mellom 20 og 50min da funksjonærene har matpause
Vi har truffet bra på taktikken og vi ligger akkurat nå 2.plass🎉🎉
Første bensinfylling på ca 3 timer med vår fancysmancy sparkesykkel for kanner og slukkere
Hei oss videre opp og fram🔥😀
20/04/2024
Etter 2,5 time er det 3 team som ligger på 51 runder inkludert oss.
Kun 6 timer igjen🤣🎉
19/04/2024
Teamet er på plass og alt er klart for løp i morgen
Erik er som vanlig teamsjef, med god hjelp fra SvendO i pit.
Åge har lagt med en SOLID jobb og sørger for å streame løpet.
Roger sørger som sist for serveringen gjennom dagen, så her skal ingen gå tom for energi.
Denne gangen stiller vi med 5 førere:
Frode
Geir
Morten
Kurt
Torstein
Da er det bare å krysse fingrene og heie oss fram.
Stream starter en halvtime før løpet som er kl 11
19/04/2024
Da har vi satt kursen sørover mot Rudskogen Motorsenter
Wish us luck, and stay tuned for updates🎉
16/04/2024
Når man har bil som er så billig i drift kan vi bruke store summer på profilering.
299kr pr hode for å være eksakt, så vi snakker høyt budsjett her, både i tøy og lønn til modellen.
Gangsta-SvendO briljerer her som modell