03/05/2026
Takk for alt årets spiller 💙😭
Vi takker #25 Alexander Johansson for innsatsen, som nå går videre fra Nidaros og søker nye utfordringer 💙
Tusen takk for alt du har tilført klubben både på og av isen 👏🏼 Vi ønsker deg masse lykke til videre! ⭐️
08/04/2026
Hei, har du lyst på banneret?
Startpris 500kr
Kommenter under vis du byr.
Avsluttes 14april kl 18:00
Pengene går til mere greier fra Blålysrekka til kommende sesong🥁💙🔥
05/04/2026
Årets kriger har signert 💙💙🔥💪🏻
No glede vi oss te vinter 😂🤩
RE-SIGNERING ✍🏼
💙 #95 Lukas Fransson blir med oss videre inn i kommende sesong!
29/03/2026
Tusen takk for herlig jobb å innsats ! dere vil bli husket 💙
18/03/2026
Hele Blålysrekka vil takke for en fantastisk sesong. Alle nye bekjentskaper på bortekamper og nye i Leangen. Sammen har vi skapt en ganske bra fort i Leangen, men vi har alltid litt mer å gå på. Nå er det bare å lade opp til vinteren, da hele Leangen skal bli enda bedre på å rope 💙
For de som ikke har fått det med seg ble årets kriger Lukas Fransson å årets spiller Alexsander johansson stemt fram av oss 😊
Takk for alle supportere, vakter, kioskfolk, ledelse og ikke minst alle spillere og støtteapparat 💙takk for i år💙 Nidaros HockeyEHLNorges Ishockeyforbund
17/03/2026
Admiralen har fått en lite skjerm på en fotballpub i Tromsø GO NIDAROS 💙💙💙
16/03/2026
110 stk har allerede kjøpt billett, å ska støtt Nidaros Hockey i morra😍vi ska gjør alt vi kan får å støtt dere til seier 💙🥁lets go !
16/03/2026
Siste kamp for sesongen på cafe3b, det er mulighet å se Lørenskog-nidaros på cafe3b for de som ikke tar turen til løren 💙😊
Melding fra cafe3b
Hei,vi har kastet opp en tv backstage å der vil kampen gå, resten av tv ene vil det være Bodø Glimt, blir plass til dere backstage 🤘🤘💙
15/03/2026
Bli med å male tribunen blå 💙😍
14/03/2026
❌ALERT!!❌
Som supporterklubb tar vi tydelig avstand fra all form for sjikanering, hets og drapstrusler – enten det rettes mot dommere, spillere eller andre involverte.
Engasjement og følelser hører med i hockey, men respekt og folkeskikk, det må alltid gå først. Vi oppfordrer alle supportere til å bidra til et trygt og inkluderende miljø. 💙💙💙
Den opplevelsen vi hadde på kampen i går var ikke noe vi står for. 😤
Med vennlig hilsen Admiralen BlåLysRekka😡