18/04/2026
Vi kommer med dårlige nyheter 😢
I tiden mellom lørdag 11.4 og torsdag 16.4 har vi hatt innbrudd i varmestua vår! Det er stjålet blant annet verktøy, walkietalkier og kioskvarer, i tillegg til at mye var rotet utover. Aller verst er at alle nøklene våre er stjålet!
Dersom det er noen som besitter nøklene, ber vi om at de leveres tilbake. De kan anonymt legges ved inngangsdøra til varmestua, gjerne i en pose eller lignende.
Noe utstyr er funnet igjen rundt omkring i anlegget, og vi oppfordrer derfor alle å holde øynene åpne når de ferdes i området.
Del gjerne!
16/03/2026
Punktum
Våren har tatt overhånd, og det er ikke lengre håp om flere åpningsdager. Det har dessverre vært veeeldig få - dog gode - åpningsdager i vinter!
Vi vil med dette takke for besøket! 🙏🏼
Om noen ønsker å støtte slalombakken litt ekstra, er det mulig å kjøpe rimelig sjokolade og kaffe til påskeferien. Bare varsle, så ordner vi det.
💙
Hilsen oss i Stokkanbakken -
verdens koseligste slalombakke!
26/02/2026
Kom til oss! 🙌🏼 Vi holder åpent lørdag 28.2 og søndag 1.3 kl. 12.00 - 16.00 🎿⛷️
Storbakken og barnebakken kjøres, og kiosken bugner av det vante utvalget 🌭☕️🍫 Været ser også ut til å være på vår side, så det her kan bli riktig så bra ☀️
Husk å utnytt muligheten før det er for sent!
Velkommen 🤗
25/02/2026
Bor du i nærheten?
Sjekk postkassen de nærmeste dagene! 👀 Der har vi lagt oppi en invitasjon til deg.
Stor takk til Skipnes-gruppen ved Skipnes, Scanprofil og Norgesskilt for rask hjelp og trykk 🙏🏼
Håper vi sees søndag kl. 19!
PS: Varmestua er kiosken i slalombakken🎿
21/02/2026
Hei! Vi får veldig mange spørsmål om Stokkanbakken er åpen i morgen, søndag 22.2. Bakken drives i sin helhet av frivilligheten, og vi står i en situasjon der vi dessverre har lite tilgjengelige ressurser. Vi har derfor ikke mulighet til å holde åpent i morgen.
Vi håper at snøen holder en stund, og at vi klarer å komme sterkere tilbake de kommende helgene.
Vi vil samtidig minne om årsmøtet i klubben 1. mars. Der vil det være mulig å få info om hva det vil si å være frivillig i klubben. Dersom du snuser på muligheten for å bidra til å skape et aktivt og attraktivt nærmiljø, så ikke nøl med å bli med på møtet 😊
Håper vi sees snart 🤞🏼
29/01/2026
Invitasjon til årsmøte i Stokkan Alpinklubb!
Årsmøtet avholdes 1. mars kl 19.00 i varmestua. Sett av tiden i kalenderen 😊
Denne gangen ønsker vi spesielt velkommen til nye og erfarne frivillige som ønsker innsikt i driften av klubben, og informasjon om hvordan man kan være med å bidra og hva som kreves. Dette vil være et eget punkt på agendaen.
Man trenger ikke å være medlem av klubben for å møte opp denne kvelden, men for å ha stemmerett må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha betalt kontingenten. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett.
Saker som et medlem ønsker å ta opp på årsmøtet, må sendes styret senest fredag 20. februar til [email protected]. Fullstendig saksliste vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet per epost.
Vel møtt!🎿
17/01/2026
Dårlige nyheter! Været har tæret på snøen i bakken, og vi må derfor holde hovedheisen stengt i dag. Barnebåndet kjøres fra 11.30, men vær obs på hardt føre. Vi holder åpnet etter interesse.
Kiosken holder også åpent så lenge barnebåndet kjøres.
Bakken holdes ikke åpen i morgen, søndag!
15/01/2026
Åpningstider kommende helg 🙌🏼
Lørdag 17.1 holder vi åpent kl. 11.30 - 15.00 😃
Vi håper også å holde åpent samme tidspunkt søndag 18.1, men mangler per tid noen frivillige for å få det til. Nærmere beskjed kommer.
Velkommen til en nydelig helg i Stokkanbakken 🤩
11/01/2026
Støtt oss ved å bli medlem av klubben! 🤩
Medlemskontigent for 2026 ble sendt ut i dag. Faktura mottas som e-post og som betalingskrav på Min Idrett. Sjekk gjerne på Min Idrett at medlems- og kontaktinformasjon er riktig for deg og din familie. Varsle oss via e-post dersom noe er feil.
Medlemskontigenten er kr 200,- for enkeltmedlemmer og kr 300,- for familiemedlemskap uavhengig av antall familiemedlemmer.
Som medlem får du halv pris på dagskort. Dvs kr 60,- per dag for hovedheisen samt fri bruk av barnebakken. Det skal ikke mange besøk til før medlemskontigenten er innspart 😊 Og som medlem hjelper du oss også på flere måter, da vi får offentlig støtte basert på antall medlemmer.
Dersom du og din familie enda ikke er medlemmer av klubben, kan dette enkelt gjøres via minidrett.no. Send oss e-post dersom du har trøbbel med innmelding, så hjelper vi deg! 😊
Visste du at du også kan støtte Stokkan Alpinklubb gjennom Grasrotandelen? Gå inn på https://www.norsk-tipping.no/grasrotandelen og les om ordningen. Vi setter stor pris på alle givere 😍