29/08/2022
Yoga Charlottenlund tar etter 4 år i Charlottenlundhallen en pause i høst. Dette på grunn av en veldig fullbooket hall (endelig masse arrangement og trenerkurs etter korona) samt at jeg har flyttet. Vi håper at det blir mer plass i hallen til neste år, og at vi igjen kan få til et tilbud! Ha en fin høst så lenge!
Hilsen Silje
02/05/2022
God mandag! Yogaen i dag blir flyttet til kl2015, da det har skjedd en dobbeltbooking. Beklager dette. Hvis du er påmeldt kurset, gi beskjed om det ikke passer, så finner vi ei løsning. Noen plasser ledige for drop-in, ta kontakt hvis du vil komme! :) Vel møtt i den innerste stua for yoga i kveld!
Hilsen Silje, Yoga Charlottenlund
19/04/2022
Håper du har hatt en fin påske, og at du har fått ladet batteriene på ski, i byen, i et tre eller på en annen måte. Nytt yogakurs starter mandag 25.april, kun to plasser ledig! Ta deg tid til deg selv 🙏🏼☺️
05/04/2022
Nytt 6-ukerskurs starter uken etter påske! (25. april). Vel møtt!
Mer info og påmelding her: https://docs.google.com/forms/d/1SmzLXU1v3P7RMhqm6al98eydjaJfs95Cx2ANLzYTOxQ/edit
28/03/2022
Hei! Yogaen utgår dessverre i dag, beklager dette! Siste kursdag neste uke, mulighet for drop-in. Vel møtt! Nytt kurs starter etter påske.
21/02/2022
Vinterferie denne uka, så yoga utgår. Sjekke ut Yoga Charlottenlund Nettyoga hvis du trenger litt inspirasjon til hjemmepraksis.
Vel møtt neste uke! Ha en nydelig uke alle sammen 💛😎🙏🏼
28/01/2022
Velkommen til Yoga Charlottenlund! Mandag 7. februar kl1930-2045 starter det nytt 7-ukerskurs i Charlottenlundhallen. Start det nye året med å ta deg tid til deg selv!
Påmelding på FB, på mobil 48191422 eller https://docs.google.com/forms/d/1rSC8rMJzuKzZNyYge7TL8BvH6WVgwURXOnQZSU5LvTs/edit
(uten tittel)
Ta deg tid til deg selv
28/01/2022
Uka her har vært preget av sykdom, da korona til slutt fant sin vei hjem til oss. Det vil dessverre si at oppstart av yoga som skulle vært på mandag, blir igjen utsatt ei uke. Men alle gode ting er tre, og vi starter nye kurs mandag 7. februar! Vel møtt!
PS: Hvis du blir mister en time pga. korona, kan du få tatt igjen timen senere! Fortsatt ledige plasser på kurs, og nå har du ei uke til for å melde deg på! :D
(uten tittel)
Ta deg tid til deg selv