Da var helgen over og The Park står bak oss for denne gang. Selv om årets arrangement ble en mini-versjon hovedsakelig for medlemmer på CFT er det på sin plass å takke de som gjorde det mulig.
Takk til Maria og Ingelin for enorm innsats både under planlegging, arrangering og gjennomføring, uten deres initiativ ville det nok ikke vært noe arrangement i det hele tatt i år.
Alle frivillige som brukte tid både på fredag og lørdag med alt fra rigging, fotoarbeid, sekretariat +++, takk for at dere hjalp til med å få alt til å gå mer eller mindre knirkefritt fra første stund.
Takk til våre sponsorer WODButikken.no og Stance, for premier til topp 3 lag i begge klasser!
Og sist men ikke minst, takk til Bror Bar for nydelige burgere med ost og bacon og Studio 26 for deres bidrag til nok et vellykket afterparty
Som mange vet har det vært et turbulent år på CFT, derfor fikk ikke muligheten til å prioritere The Park slik vi skulle ønsket. Men frykt ei, neste år smeller det (igjen).
The Park XXL
.mer info kommer!
xoxo
The Park
The Park arrangeres i år den 10 og 11. Juni, to klasser, Herre og Kvinneklasse, med to personer per lag. TBA
12/06/2016
Photo credit: Mona Nordhammer Sæther
10/06/2016
FREDAG 19:30
When you er skamfornøyd med dag 1 ‼️
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EOFNAoua1yahxYAe2z8Q6jVGFb7UOL50rJXxPsyMVqQ/pubhtml?gid=1955081659&single=true
Leaderboard som oppdateres løpende!
Hei Folk!
Påmeldingsfrist 12.00 imorgen fredag!
1 person MÅ være medlem eller ansatt på CFT, den andre trenger ikke det. Vi ønsker ikke topping av lag da årets konkurranse er en lavterskelkonkurranse.
Gi beskjed via crossfit trondheim sin facebookside eller på mail hvis du trenger hjelp til å finne lag.
09/06/2016
14:18
If you lurt, her er programmet for The Park 2016!
Hei Folk!
Torsdag 15.11
Iogmed at vi ikke har fått fylt opp hele lista til The Park enda åpner vi opp for at lagene kan bestå av en person som er medlem på CFT + en person som ikke er det. Vi har så langt 6 herrelag, og 7 damelag på lista. Max 12 av hver, totalt 24 lag.
Hvis dere trenger hjelp med å finne partner kan dere ta kontakt med oss via crossfit trondheim sin facebookside eller i kommentarfeltet på Crossfit trondheim medlemmer.
Tidsplan for dagene kommer ASAP!
kos og klemz
10 sek
06/06/2016
When you trodd du ikke skulle få vite hva første økt blir.
Hei!
Pga. av lite påmeldte så langt må vi be dere få ræva i gir. Meld dere på The Park innen tirsdag kl 23:59. Det kreves kun at en person fra hvert lag melder seg på. Konkuransen er fortsatt intern for medlemmer på CFT hvis ikke annet blir sagt. Hvem vet hva som kan skje på skam.. Nei, på The Park.
Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.
Sted
Type
Kontakt bedriften
Adresse
Trondheim