Kitespot - Szkoła kitesurfingu

Kitespot, część szkoły windsurfingowej OdDech, zaprasza wszystkich miłośników sportów wodnych na szkolenie z kitesurfingu!

Prowadzimy kursy na każdym poziomie! Zapoznaj się z ofertą i sam zdecyduj na, którym z nich jesteś. Jeżeli potrzebujesz porady skontaktuj się z nami lub wpadnij do nas – czekamy na Ciebie na Kempingu Kaper w Chałupach.

Kingpin Skateboarding

Świetna stylkowka jeśli chodzi o styl jazdy jak o o ubiór 🙂

Rayssa Leal, 9 years old!

Kitespot

Właśnie wróciliśmy ze słonecznej Sycylii, tym samym oficjalnie zamykamy sezon 2017. Na tę okazję mamy dla Was coś specjalnego, wisienkę na torcie. Filmik który oddaje klimat naszej zajawki oraz charakter nas samych. Dzięki super ekipie z która miałem przyjemność pracować w tym sezonie (Maciek Lenarcik, Mikołaj Kuczaj, Tomek Stefański, Aleksandra Jędrzejewska, Paweł Cichaczewski, Jan Laszkiewicz, Kamil Krawczyk), dzięki wsparciu mojej najwspanialszej żony Ilona Pietras, dzięki wspaniałym ludziom którzy odwiedzali nas albo że by się szkolić albo po prostu naładować "akumulatory szczęścia", przeżyliśmy tyle wspaniałych chwil. Z zaledwie małego ułamka tych momentów Andrew Lodzinski wraz z ekipą zmontował dla nas pamiątkę do końca życia. Dziękujemy :) Mateusz Litner dzięki za ujęcia z helikoptera ;)
Wielkie podziękowania dla całej ekipy Hydrosfera za super obsługę techniczną w trakcie całego sezonu i jak zawsze najlepszy sprzęt!!
Pianki i trapezy wędrują do szaf a ja w tym czasem biorę się za rzemiosło które pochłonęło mnie na równi z kitesurfingiem a jego owoce możecie obserwować na Montownia Mebli
Piona!

Ostatnie pływanko na sycylijskich spotach 🤙

A na Sycylii właśnie teraz mamy tak 😎 Wysyłamy trochę słońca ☀️☀️☀️ Maciek Lenarcik Jakub Pietras Paweł Cichaczewski

Zdjęcia: Gustaw Dmowski 😀

A u nas bez zmian, rutyna ,czyli ciepło , słońce , piekielnie dobre jedzenie i pływanie 🙂 Kite Station Sicily

Wieczorny grilik w Kite Station Sicily jest miło :)

A wieczory przed chałupką wyglądają tak 🙂

Dziś pierwsze pływanko na spocie Kite Station Sicily !! Ciepełko , super ekipa na spocie ogólnie miód malina leżaki hamaki !! 😁😎i tak jeszcze dwa tygodnie!!

Właśnie zakończyliśmy sezon w Polsce. Po raz kolejny utwierdziłem się w przekonaniu że na te, trochę ponad 2 miesiące ten wąski, długi pasek piachu naniesiony przez prądy morskie staje się miejscem absolutnie wyjątkowym i unikalnym. Ten wyjątkowy klimat budują wyjątkowi ludzie, serdeczni , szczerzy, bez uprzedzeń.. i najważniejsze .. ludzie którzy naprawdę potrafią cieszyć się życiem i czerpać radość z prostej codzienności która jest do okoła. Dzięki za kolejny super sezon, przepełniony uśmiechem, radością , wspólnymi spotkaniami na wodzie i na plaży .Dzięki Ilona Pietras za to wspierasz mnie w realizowaniu się w zajawce którą jest kitesurfing i we wszystkich innych momentach, dzięki !! wszystkim moim znajomym i naszym klientom za to że dzięki nim przeżywamy takie momenty jak ten ze zdjęcia, dzięki !! naszemu Busikowi któremu zawdzięczamy funkcjonowanie szkółki a po godzinach takie momenty jak ten ze zdjęcia, lekko nie miał ale dał radę kolejny sezon :)
Dzięki za super foto Jakub E'suwakua Suwinski
Aloha !!!!

A co robią dziewczyny kitesurferów?

Dzień dobry Puck 🤙🤙🤙

Poranna sesyjka naszego instruktora Maćka zakończona. Czas zabrać się do pracy !! 🙂

Pracujemy :)

A po szkoleniu najlepsze zapieksy na Pomorzu i chill na desce :)

Kto rano wstaje ten w Pucku wiatr zastaje 🙂 zero ludzi, 13 węzłów równego wiatru w pełnym słońcu 😉 czego chcieć więcej ??!!

Jump! 🤙
Foto Magdalena Wilk :)

I wystartowali 🌬🌬🌬

Mamy jeszcze kilka wolnych miejsc na kitesurfingowy wyjazd na Sycylię! Terminy od 24 września. 😎😎😎
Szczegóły, tel: 512300515 lub na www.kitespot.pl/kite-wyjazdy

W końcu wieje, pływamy! 🙏🙏🙏😎😎😎

Onet Podróże

Ekipa Onet przyjechała nad polskie morze z Misją Bałtyk. Zobaczcie jak poszła im lekcja kitesurfingu w Kitespot - Szkoła kitesurfingu z Jakub Pietras, Maciek Lenarcik, Mikołaj Kuczaj, Tomek Stefański i Aleksandra Jędrzejewska
#MisjaBałtyk #Onet #Kitespot

Obejrzyjcie z nami #MisjaBałtyk! Te kilka dni spędzonych nad pięknym polskim morzem było pełne niesamowitych przygód i atrakcji! Oglądamy razem o 11:00!

Dzieje się na wodzie! ☀️☀️☀️💪💪💪

Business Insider Polska

Jakub Pietras, Tomasz Saciuk i Paweł Niesłuchowski w Business Insider Polska i Onet opowiadają o swoich biznesach oraz dlaczego surfing, windsurfing i kitesurfing nad Bałtykiem to zawsze dobry pomysł :)

Polskie morze to dobre miejsce dla takich sportów >>

Nasza kadra już na wodzie zalicza pływanko przed praca. A tymczasem zapraszamy bo mamy w grafiku jeszcze kilka wolnych godzinek !!

Sycylia 2017 z Kitespot! Spot Lo Stagnone z płytką i płaską wodą. Zakwaterowanie 200m. od spotu w klimatycznych apartamentach. Ceny za zakwaterowanie i kurs w grupie od 2300 zł./7 dni. Szczegóły: 512 300 252
oraz na http://www.kitespot.pl/kite-wyjazdy/

W totalnie bezwietrzną sobotę wybraliśmy się całą ekipą na nowo otwartą miejscówkę Dzika Plaża, czyli nowo otwarty wyciąg 2.0 w Swarzewie. Atakowaliśmy kicker, były tricki z krawędzi oraz przejażdżka na aligatorze 🤩
Pozdro dla mega ekipy z Dzika Plaża i jeszcze raz wielkie dzięki za super dzień !!

Pływanie i szkolenie bez pianek. W końcu! Niech ta pogoda się nigdy nie skończy ☀️☀️☀️😎😎😎

Dziś tak upakowani atakowaliśmy nasz spot na wiatr wiejący z północy. Tradycyjnie było to Swarzewo !! Od piątku zmiana kierunku i powrót upałów !!! Zapraszamy na Kaper !!

Będzie wiało czy nie będzie wiało? Oto jest pytanie 😂

Kolejny super dzień za nami! #kitespot #kitesurfing #airush #su2

Jak co roku mamy dla Was masę fajnych gadżetów !! Oczywiście jest również hit zeszłego roku !! Oksy lusterka !!!

Aparaty... Kamery... Gość z szynszylem na wysięgniku ... :) coś się kręci !! :) Odwiedziła nas wczoraj ekipa Onet Tv w celu nakręcenia materiału o kitesurfingu. Efekty niebawem :) #onet #onetTV #wiemzonet

Dziś między godz 12 a 13 po plaży od strony morza będziecie mieli możliwość zgarnąć zniżki na szkolenia w naszej szkole. Wypatrujcie takiej nietuzinkowej ekipy!!

Sezon zaczyna się na dobre !! Codziennie witają nas słońce i wiatr. Pojawił się już pierwszy korek do Władka :)
Wpadajcie na szkolenia oraz na nocleg w naszych klimatycznych przyczepkach do wynajęcia https://www.facebook.com/przyczepydowynajecia/
Rezerwacje szkoleń 512 300 515
Rezerwacje noclegów 510 252 346 / 512 300 515
Aloha !!

Jeśli ktoś się jeszcze zastanawia czy wpaść do nas na szkolonko/pływanko to proponuję przestać się zastanawiać a zacząć pakować.
Takich prognoz nie pamiętają najstarsi kaszubi !!!
Cały czas małe rozmiary i słońce !!

Wieje, wieje! 💪💪💪

Dziś znajdziecie nas w Swarzewie !! Jako ze dzisiejszy kierunek wiatru jest offshore względem półwyspu wybraliśmy się do Swarzewa gdzie aktualnie mamy 14 węzłów i sideon oraz masę miejsca na rozkładanie sprzętu. Cały czas wiatr i słońce !! Zapraszamy !!

Dzięki za super weekend w Kitespot! ❤️❤️❤️🤙🤙🤙

Po krótkiej przerwie na deszcz wracamy do gry! #kitespot #kitesurfing #chalupy #hel

Wpadajcie do Hydrosfera! Asortyment, ceny i obsługa nie mają sobie równych a nowa miejscówka robi wrażenie!

Meldujemy się na Helu! Pogoda extra!!! Zapraszamy na szkolenia! ☀️☀️☀️☀️💪💪💪💪

Uwaga Konkurs! Dzisiaj w godzinach 17 a 19 w Radio Kampus audycja Alternator w której można wygrać voucher na kurs w naszej szkole! Słuchajcie uważnie i powodzenia!

#radiokampus #konkurs #alternator #kitespot #SameSztosy
#Warszawa 97,1 FM
www.radiokampus.fm/player

Za takimi zachodami słońca na Kaprze tęskniliśmy całą zimę 😍😍😍

Zadowoleni kursanci to sama radość 😀😀😀

Kitespot- Swarzewo. Instruktorzy pogoda i wiatr najlepsi 👌😊.

Dzisiaj szkolimy w Swarzewie. Wieje równo, spot pusty, idealne warunki na naukę ☀️☀️☀️👍🏻🤙💪

Mamy jeszcze wolne miejsca na szkolenia na Rodos na spocie w Prasonisi! ☀️☀️☀️Pojawiły się tańsze bilety bezpośrednie na wyspę od 5 do 12 maja. Jesteśmy już na miejscu od 3 dni. Pogoda super, wieje i nie ma tłumów. Szczegóły pod numerem 512300515. #kitespot #prasonisi #rodos #surfing #kitesurfing

Chcesz aby twoja firma była na górze listy Siłownia I Obiekt Sportowy w Chałupy?

Kliknij tutaj, aby odebrać Sponsorowane Ogłoszenie.

Lokalizacja

Kategoria

Telefon

Strona Internetowa

Adres

84-131
Inne Sport i rekreacja w Chałupy (pokaż wszystkie)
Szkoła funkite.pl Szkoła funkite.pl
Kemping Polaris
Chałupy, 84-120

ZADZWOŃ DO NAS !!! +48 730 148 588 Zaufaj nam - jesteśmy profesjonalistami. Pozwól a dobierzemy kurs idealny dla Ciebie!

surfing-challenge.pl surfing-challenge.pl
Ul. Droga Helska 4

Przyczepa Chałupy 6 Przyczepa Chałupy 6
Chałupy 6

[email protected]

BOsport BOsport
Kemping Chałupy 3
Chałupy

Najświeższe informacje z naszej bazy w Chałupach, relacje z zawodów, newsy ze świata windsurfignu i kitesurfingu.

Kitescontrol - IKO Affiliated Kite Center Kitescontrol - IKO Affiliated Kite Center
Kaperska
Chałupy, 84-120

Kitescontrol - IKO Affiliated Kite Center!

Szkoła ProKite.pl Szkoła ProKite.pl
Kaperska

Profesjonalna szkoła kitesurfingu

Chałupy Zatoka Chałupy Zatoka
84-120
Chałupy, 84-120

Idealne miejsce aktywnego wypoczynku.

Kite.pl / 360 Travel Kite.pl / 360 Travel
Kemping Chałupy 6

Kiteresort.pl Kiteresort.pl
Kaperska Za Portem Chałupy
Chałupy, 84-100

Szkoła kitesurfingu: Kiteresort.pl Lokalizacja: półwysep helski, Chałupy, tel: 722-101-333

Wypożyczalnia Rowerów Chałupy Wypożyczalnia Rowerów Chałupy
Sztormowa 10
Chałupy, 84-120

Chcielibyśmy zaprosić wszystkich lubiących spędzać aktywnie czas do naszej wypożyczalni rowerów znajdującej się w Chałupach przy ulicy Kaperskiej 49

Longboard Zone Longboard Zone
Chałupy

Oficjalna strona wypożyczalni Longboard Zone, na kempingu Chałupy 5,5 - Albatros