02/11/2021
וואווווווווו……
מאיפה אני מתחילה בכלל?
כבר חודש שהכנתי את עצמי ליום קרנבל הזה!!!!
מחשבות, טלפונים, הדפסות, פירסומים, רישומים, קניות, והרבה התרגשות!!!!
ואחרי כל הטירוף הטכני שעברתי, כל דימיון שהיה לי לא תאם למציאות המדהימה שהייתה, שעברה כל דמיון שלי!!!
הקרנבל יומולדת שהיה אתמול בסטודיו היה מבחינתי קרנבל של א ו ש ר
ואהבת חינם הכי גדולה שאפשר לתאר!!!!
בשבוע האחרון מאז שפתחתי את ההתרמה , וספציפית היום שהיה אתמול ,
הוכיח לי כמה כוח יש לנו ובנו,
להפיץ טוב!
הוכיח לי כמה אנחנו בסוף רק שליחים, למשהו גדול יותר בחיים האלה,
למשהו מהותי יותר!
לאנשים שזקוקים לזה.
לאנשים שצריכים את הטוב והאור שלנו! ויש אותו בכל אחת ואחד מאיתנו!
צריך רק לרכז את כל המחשבה שלנו לשם, ואנחנו פשוט נממש את זה!
עם דמעות בעיינים אני אומרת תודה!
תודה על יום הולדת 25 שעלה מעל כל דמיון שהיה לי!!!
תודה לה׳ על כל יום בחיים האלה.
שהם מתנה אחת גדולה עבורי!
תודה על הבית השני שלי- הסטודיו!!!!
שהוא מקור אושר ענק עבורי!
תודה על האנשים שנירתמו ותרמו ולקחו חלק בתרומה המרגשת הזאת עבור ״ילדים חולי סרטן״!
תודה על כל מתאמנת ומתאמנת שלי שבירכה, שפינקה, ושחיבקה אותי!
אני פשוט מ ו ד ה !
ורוצה לאחל לכולכם טוב גדול בחיים!
שניהיה רק בריאים, ומאושרים!
וטובים אחד לשני🤍
עד 120 שנה!
אגב מישהו פיספס שאני אוהבת בלונים?🤪
23/05/2021
07/12/2020
06/08/2020
21/05/2020