30/09/2017
Säsongens sista armypass utgick från Skogshyddan. Passet bjöd på en härlig inställning från deltagarna och en underbar miljö att träna vid/i!
Tack för denna säsongen!
//Robert & Anna
Utomhus träning i alla väder! Häng med på detta boot camp för att börja, komma vidare och få
30/09/2017
Säsongens sista armypass utgick från Skogshyddan. Passet bjöd på en härlig inställning från deltagarna och en underbar miljö att träna vid/i!
Tack för denna säsongen!
//Robert & Anna
18/09/2017
Du missar väl inte lördagens armypass (23/9), klockan 09:00!? Passet utgår från Råda vy och är 75 min.
Dagens Armypass...! 👊🏼
03/09/2014
I höst kommer vi inte att köra något Army Boot Camp. Istället kraftsamlar vi inför våren. //Cattis & Robban
17/07/2014
Deltagarna på kvällens outdoor surprise besegrade knott & diverse insekter men också segdragna armhävningar, snabba fötter & rusher ... givetvis gick allt i sann Army anda!
22/05/2014
Ikväll var det "Grand Finale" för vårens 8-veckors X-Force Army Boot Camp. Stärkta av sina resultat från fystesterna såg deltagarna riktigt pigga & starka ut.
Kvällens pass var upplagd med fokus på laganda. Gruppen fick börja med att köra armhävningar, sit-ups & ryggresningar medan en av deltagarna hade backträning. Efter att ha klarat det kördes en mängd sit-ups i ring innan det var dags för övning 2. I övning 2 skulle gruppen använda en bår och transportera samtliga deltagare en sträcka. Övning tre var ett "beeptest á la army style" som avslutades med gemensamma burpees, sit-ups, armhävningar och tricepsdips.
Ni var grymt duktiga och starka!!
.. höger-vänster-om... - maaarrrsch!!
//Cattis & Robban
20/05/2014
Då är banan lagd inför torsdagens "Grand Finale"... instruktörerna är taggade... - är ni!?
//Cattis & Robban
19/05/2014
Fystesterna för vårens Army boot camp är genomförda, och det med bravur!
Löpning, burpees, armhävningar, rygglyft, sit ups och sist men inte minst jägarvila.
Riktigt imponerande förbättringar har skett under dessa 8 veckor!
Starkt jobbat!
//Robban & Cattis
15/05/2014
Ikväll körde vi från X-Force, gjorde en statsrunda och tillbaka till X-Force igen. Passet blev ett generalrepetition inför nästa veckas fystester. Mycket styrka, intervaller, backträning och vilja.
Något måste dock ha legat i luften... - för inte kan det väl vara som så att deltagarna blev lite trötta!? ;)
Ladda nu inför nästa vecka! 💪
//Robban
12/05/2014
I svalkande regn körde vi kvällens pass vid Stenporten.
Fokus löpning med olika distanser, fart och underlag.
Som vanligt slank det med en och annan burpee och snygga spikraka plankor bl.a!
Ser verkligen fram emot fystesterna nästa vecka!
Grymt jobbat!
//Cattis
08/05/2014
Regn, snålblåst och allmänt busväder är inget som bekommer armygänget!
Ikväll va det full fart: vi har testat utegymet, gått björngång och sumosteg i sand, ruschat kort, långt och längre, och däremellan kört bl.a. ben, armhävningar och mage...
Otroligt bra jobbat!!
/ / Cattis
05/05/2014
Råda levererar!
Gött jobbat idag!
//Cattis & Robban
| Måndag | 09:00 - 17:00 |
| Tisdag | 09:00 - 17:00 |
| Onsdag | 09:00 - 17:00 |
| Torsdag | 09:00 - 17:00 |
| Fredag | 09:00 - 17:00 |