17/08/2022
Hej allesammans!
Vi på Logs vill säga ett stort tack för denna säsongen! Vi är inne på sista veckan och kommer stänga igen dörrarna nu på fredag (19/08).
Vi kommer fortsatt kunna nås på vår instagram, facebook och hemsida. Ha det riktigt bra över hösten och vintern!
23/06/2022
Vi på LOGS skulle vilja önska alla våra fina medlemmar, följare, stöttande personer och samarbetspartners en Glad midsommar ☀️ 🍓
Vi kommer hålla stängt 24-25/6 och öppnar som vanligt igen den 26/6. Vi ses då! 💪
22/05/2022
Söndagar är till för att ge sig själv lite extra kärlek. Så kom in till oss och kör ett härligt pass ❤️
18/04/2022
Stort tack för en fantastisk öppning och varmt välkomna till alla nya medlemmar! Samt, varmt välkomna tillbaka alla tidigare medlemmar, kul att se er igen! På grund av det höga intresset förlänger vi perioden där ni kan få ett säsongskort för 700 kronor veckan ut, dvs. till och med 24 april. Vi ses i veckan 🙌
12/04/2022
Nu är vi äntligen snart där! Måndagen 18/4 slår vi upp portarna igen.
Dessutom smäller vi till med ett härligt öppningserbjudande: Signa upp dig på ett säsongskort den 18/4 för endast 700 kronor (ordinarie pris 950 kronor) och starta våren på bästa sätt genom att träna utomhus på Malmös coolaste spot!
Vi ses! 👊🔥
29/03/2022
Nu slår vi äntligen snart upp portarna igen! Hoppas ni är lika taggade som vi. Mer info kommer inom de närmsta veckorna, vi ses! ✌️
05/01/2022
MEDARBETARE SÖKES! 💥
LOGS Fitness öppnade under 2021 ett utegym och café på Gamla Väster, mitt i Malmö. Vår andra säsong börjar den 1 april 2022 och vi söker nu medarbetare för arbete på gymmet och i caféet 🙌
Hos oss får du möjlighet att arbeta på ett nytt och spännande företag där du (om du vill) snabbt kommer få ta mycket ansvar. Passar perfekt för den som är intresserad av träning och hälsa, men alla är välkomna att söka.
Skicka en intresseanmälan till [email protected] eller ring 0709658126 så diskuterar vi möjligheterna!
Dela gärna detta meddelande med vänner och bekanta som kan tänkas vara intresserade av att bli medarbetare hos oss.
//Andreas på LOGS
19/09/2021
Ett bra avslut på veckan! Många tränings- och fikaglada i solskenet 💪☀️
Nu laddar vi upp inför en ny vecka! 🔋💥
08/09/2021
Boooom! 💥 Vilket lyckat och välbesökt första pass! Tack för ett väl genomfört kettlebellpass. Ser fram emot många fler 🤝
P.S. Glöm ej cirkelträningen vi har på söndag 12/9 kl. 11:00.