Team M.A.D

Team M.A.D

Dela

Swedish mother and daughter with big hearts and taste for the good life, that stumbled upon OCR and happened to qualify to the OCRWC. Follow our journey!

Photos 03/04/2016

Härlig söndagsmorgon med 7 km snabb promenad och lite styrka i utegymmet

Photos from Team M.A.D's post 27/02/2016

Hej alla vänner!
Som ni ser är vi fortfarande ett Team M.A.D
Igår var vi på Toughest LAB och hjälpte till att bygga nya hinder. För ni tror väl inte att vi ligger på latsidan😀
Vi både tränar och håller igång. Vad blir det för mål i år? Vad kan slå ett VM ? Kanske ett nytt, vem vet. Men vi lovar att återkomma. Mål och utmaningar behövs ju alltid.
Tack fotograf .rydh

Photos 27/10/2015

Idag fick jag några få bilder från VM.
Kan fortfarande känna den fantastiskt härliga känslan att få gå imål. Jag var så jäkla glad😀

Photos 25/10/2015

Vad gör man om knäet inte vill med på en löptur och axeln inte vill hänga i parken?
Jo, då får cykeln följa med ut på de mellanskånska landsvägarna :)
Sallerupsbacken (utanför Eslöv) kändes lätt i motvind. Ingenting går just nu att jämföra med den tuffa VM banan.
Givetvis blev det en fika hos Annelie på Café Borgstugan i Trollenäs.

Photos 23/10/2015

Här hängde jag i lördags. Sprang in på en ännu oklar placering, men vad gör väl det när man är glad och kroppen håller sig frisk och hel!

Photos 18/10/2015

Nu är VM över :)
Vi utmanade oss idag på en bana som var 16 km lång, 60 hinder och 1000 höjdmeter.

Nu mot nya mål och utmaningar :)

Photos 13/10/2015

4 dagar kvar :)
Nu börjar det kännas och jag är lite nervös. Imorgon åker vi.
Vad är det som gör att jag utsätter mig för saker som jag kanske inte riktigt behärskar eller klarar av.
Har gjort detta många, många gånger i mitt liv.
Kan vara att jag vill bevisa att det går, även om förutsättningarna ibland inte har varit de bästa.
Vet också att jag växer och utvecklas som person.
Det är ju bara jag som kan ta ansvar för att mitt liv blir så bra, roligt och utmanande som jag vill ha det.
Carina

Photos 11/10/2015

Göteborg levererade fantastiskt väder. Toughest levererade den absolut roligaste banan för året. Jag själv levererade inget resultat, men dock en väldig massa glädje! Nu är det mindre än 1 vecka kvar till VM och förhoppningen är att det kommer bli precis lika kul som jag hade igår.

Photos 09/10/2015

Annorlunda träning idag 😀

Photos 11/09/2015

Efter tre dagars vandring och en högsta topp på 4800m, fanns där fortfarande lite krafter kvar för att köra lite armhävningar i Machu Picchu.

Photos 03/09/2015

Då åker vi och kör lite höghöjdsträning i Peru! Vi ses påväg till toppen!

Photos 28/08/2015

Igår var vi med och spelade in lite film för Toughest LAB med det här otroliga gänget. Det var ett extremt svettigt och intensivt pass, men jäklar så kul! Att få hoppa, studsa, svinga och kasta sig omkring som ett barn utan hämningar är helt fantastiskt, och samtidigt otroligt bra helkroppsträning! Skål och svälj, trevlig helg!

Vill du placera din affär längst upp i Gym-listan i Malmö?

Klicka här för att få din sponsrade notering.

Plats

Webbplats

Adress


Malmö