03/04/2016
Härlig söndagsmorgon med 7 km snabb promenad och lite styrka i utegymmet
Swedish mother and daughter with big hearts and taste for the good life, that stumbled upon OCR and happened to qualify to the OCRWC. Follow our journey!
03/04/2016
Härlig söndagsmorgon med 7 km snabb promenad och lite styrka i utegymmet
27/02/2016
Hej alla vänner!
Som ni ser är vi fortfarande ett Team M.A.D
Igår var vi på Toughest LAB och hjälpte till att bygga nya hinder. För ni tror väl inte att vi ligger på latsidan😀
Vi både tränar och håller igång. Vad blir det för mål i år? Vad kan slå ett VM ? Kanske ett nytt, vem vet. Men vi lovar att återkomma. Mål och utmaningar behövs ju alltid.
Tack fotograf .rydh
27/10/2015
Idag fick jag några få bilder från VM.
Kan fortfarande känna den fantastiskt härliga känslan att få gå imål. Jag var så jäkla glad😀
25/10/2015
Vad gör man om knäet inte vill med på en löptur och axeln inte vill hänga i parken?
Jo, då får cykeln följa med ut på de mellanskånska landsvägarna :)
Sallerupsbacken (utanför Eslöv) kändes lätt i motvind. Ingenting går just nu att jämföra med den tuffa VM banan.
Givetvis blev det en fika hos Annelie på Café Borgstugan i Trollenäs.
23/10/2015
Här hängde jag i lördags. Sprang in på en ännu oklar placering, men vad gör väl det när man är glad och kroppen håller sig frisk och hel!
18/10/2015
Nu är VM över :)
Vi utmanade oss idag på en bana som var 16 km lång, 60 hinder och 1000 höjdmeter.
Nu mot nya mål och utmaningar :)
13/10/2015
4 dagar kvar :)
Nu börjar det kännas och jag är lite nervös. Imorgon åker vi.
Vad är det som gör att jag utsätter mig för saker som jag kanske inte riktigt behärskar eller klarar av.
Har gjort detta många, många gånger i mitt liv.
Kan vara att jag vill bevisa att det går, även om förutsättningarna ibland inte har varit de bästa.
Vet också att jag växer och utvecklas som person.
Det är ju bara jag som kan ta ansvar för att mitt liv blir så bra, roligt och utmanande som jag vill ha det.
Carina
11/10/2015
Göteborg levererade fantastiskt väder. Toughest levererade den absolut roligaste banan för året. Jag själv levererade inget resultat, men dock en väldig massa glädje! Nu är det mindre än 1 vecka kvar till VM och förhoppningen är att det kommer bli precis lika kul som jag hade igår.
09/10/2015
Annorlunda träning idag 😀
11/09/2015
Efter tre dagars vandring och en högsta topp på 4800m, fanns där fortfarande lite krafter kvar för att köra lite armhävningar i Machu Picchu.
03/09/2015
Då åker vi och kör lite höghöjdsträning i Peru! Vi ses påväg till toppen!
28/08/2015
Igår var vi med och spelade in lite film för Toughest LAB med det här otroliga gänget. Det var ett extremt svettigt och intensivt pass, men jäklar så kul! Att få hoppa, studsa, svinga och kasta sig omkring som ett barn utan hämningar är helt fantastiskt, och samtidigt otroligt bra helkroppsträning! Skål och svälj, trevlig helg!