Efter ett lågt intresse för att ta över sidan så lyfter vi frågan en sista gång för att sedan gå över till att ge över sidan helt. Sista chansen är under denna veckan.
Ha en bra vecka, så ses vi på Stadion på söndag.
Framåt Malmö!
Di Himmelsblå
Malmö FF
Hej,
Vi har haft låg nivå på uppdateringar på denna sida. Vi har haft annat för oss och det har således blivit en bortglömd sida. Med '2000-likes' på sidan så förväntas en viss mängd uppdateringar som kanske inte genererats. Vi har gått från och till i antalet admins internt, men vi är supportrar med individuella värderingar och åsikter kring olika saker. Vi delar dock samma passion för den malmöitiska läktarkulturen.
Vi söker därför nu någon som vill styra sidan och hålla igång den under säsongen, givetvis ska man ha ett Malmö FF intresse. Det blir ett byte av admin helt, där ni tar över sidan helt. Men vi ser gärna att ni har någon erfarenhet av att styra en sida eller är bekväm med Facebook, vi kommer inte att finnas för att svara på frågor kring Facebook - fb-support har färdiga FAQs och en bra service angående detta.
Önskar du att ta över som admin är du välkommen att kontakta oss genom ett meddelande och vi kommer att ta den som är bäst lämpad för att ta över. Tanken är att få en ny admin innan säsongsstarten men det beror på vilka som söker. En sista dag för ansökan finns ej, men skicka ett meddelande med information om varför du vill ta över sidan och vad som driver dig att gå och se Malmö FF vecka in och vecka ut. Givetvis om du har tidigare relevant erfarenhet kan detta nämnas.
Som ny admin väljer du själv om du vill vara anonym.
Väl mött och ha en fortsatt trevlig vecka!
💙🔙🏔️
22/02/2019
MFF-Familjen 💙
Det finns 0 saker att skämmas för som Malmö supporter. Alltid stolta över Malmö som stad, som klubb. Framåt!
VI SKA GÖRA KAOS!
21/02/2019
Hela London håller på Malmö!
Bild från twitter:
20/02/2019
"Some of the most deranged fans in Europe"
"The most dedicated fans in the world"
"The atmosphere was like a little Naples, they are usually 50,000, it was wonderful."
Vi har gjort det förr. Vi har lyft laget från läktaren i returen och imorgon gör vi det igen. Spelarna kommer att göra sitt men vi måste göra vårt på läktaren, imorgon gör vi det tillsammans!
VI VET,
VI KAN,
2-0 TILL MALMÖ!
Vi vet, vi kan, 2-0 till Malmö!
Hela Malmö, tillsammans tar vi över London!
Vi står som en för klubbben alla - vi ska i 45 min gå loss och inte falla!
GÅ LOSS TOTALT IKVÄLL!
Klicka här för att få din sponsrade notering.
Plats
Webbplats
Adress
Malmö