13/04/2026
Årets premiär slutade med en andraplats.
50 startande team krigade med varvtider och strategier.
Vi kunde efter bra körning och bra strategi knipa en andraplats i hård konkurrens med våra vänner i Team GoCart.City och Peanut Racing.
Tack för att ni är med och gör allt roligare.
Det finns de som påstår att vi hade tur med vårt sista pit-stop men vi vill nog kalla det för kalkylerad skicklighet (🙄).
Oavsett så levererar RACE4FUN återigen ett event i världsklass. Vi är så bortskämda vid detta laget att vi ibland glömmer att stanna upp och vara tacksamma för att vi får köra på Sveriges bästa banor med Sveriges bästa funktionärer och i Sveriges största långloppsracing!
Stort tack till både arrangörer och deltagare.
Ni är grymma allihop ❤️
12/12/2025
2026 - Here We Go!
⏳ 0 dagar kvar – idag öppnar anmälan till säsongen 2026!
Idag är dagen. Klockan 12:12 öppnar anmälan till Race4Fun och Riksmästerskapet Nordic Endurance 1 2026 på
👉 www.race4fun.se
Anmäl ert team till nya R4F Street Cup, eller gör upp om mästerskapsmedaljerna i NE1.
Blir årets höjdpunkt nya 24H på Sturup Raceway – eller 10-timmars NE1-premiären på Mantorp Park?
Förra året sålde flera race slt på bara några timmar.
⏰ Häng på låset 12:12 och säkra era platser till den bästa långloppssäsongen någonsin.
11/10/2025
Dags för start! 24h Le Mantorp 🤩💨
10/10/2025
🏁 Allt du behöver veta inför Race4Fun 24H på Mantorp Park!
56 team, 24 timmar racing och upp mot 300 förare gör sig redo för årets största långlopp.
Vi har samlat alla tider, länkar och sändningar i en komplett guide på vår hemsida.
👉 Läs mer: https://bit.ly/48qH4nY
07/09/2025
The day began under the best possible conditions. With ideal temperatures, the car prepared in accordance with all regulations, and the entire team highly motivated ahead of the race, expectations were set for a strong performance. However, within just ten minutes, the first report of brake issues was received. The car was brought into the pit lane three times in an effort to resolve the problem.
Despite the dedicated work of our skilled pit crew, the issue could not be rectified, and for safety reasons the decision was made to retire from the race. While withdrawing is always disappointing, it remains an inevitable aspect of motorsport.
The team will now focus fully on preparations for the upcoming 24-hour race at Mantorp Park in October, with the goal of returning stronger than ever. We look forward to having your support, both online and at the track.
All the best, Valhalla RaceDrivers
06/09/2025
Depå-setup, strålande solsken, snart Jack/cola!❤️