Old gets New UF

Old gets New UF

Dela

Hej! Vi är två tjejer som driver Old gets New UF. Det är en loppis som vi anordnar där du kan komma och sälja eller köpa kläder.

Photos 10/03/2015

Hej allihopa! På torsdag är det dags för den regionalamässan och vi kommer såklart finnas där! Det kommer att vara i U-sports gamla lokal, kom dit och fynda ett plagg av oss och kolla på de andra utställarna!

Tid: 09.00-15.00

Ha en fortsatt bra dag och hoppas vi ses på torsdag!

Old gets New UF

01/03/2015

LOPPISEN ÄR IGÅNG FÖR FULLT!!!
Massor med kläder att köpa för billiga pengar! Kom och fynda! På hedbergska! 12-16

Mobile uploads 27/02/2015

Nu på söndag är de dags för klädloppisen mellan 12-16 på hedbergska skolan. Ingången är vid sibylla curres, marschaller kommer vara vid dörren så ni ser. Ta med löspengar och erat bästa shoppinghumör!

Fika kommer finnas att köpa till en billig peng!

Ses på söndag och ha en fortsatt trevlig dag önskar vi på Old gets New UF :)

Photos from Old gets New UF's post 19/02/2015
16/02/2015

Hej! Ser att det är många som inte svarar på mailen vi skickar! Jag hoppas ni kollar där då och då ni som bokat bord så det inte blir nått fel i slutändan + att vi skickar ut väldigt mycke info via mail om allt så det är bra att hålla koll även där!

Ha en bra kväll!:)

Photos 16/02/2015

Hej, snart är det dags för klädloppisen den 1/3! Hoppas vi ses där alla shoppingsugna! :)

Ha en bra dag önskar vi på Old gets New UF

12/02/2015

Hej!

Nu är alla bord bokade inför loppisen vilket betyder att vi ej tar emot fler bordsbokningar tyvärr. Men hoppas vi ses på loppisen för lite shopping ändå!

Ha en bra kväll från oss på Old gets New UF

Photos 11/02/2015

Varför kasta kläder när man kan sälja dem vidare? Vi på Old gets New UF älskar idén om att handla secondhandkläder.

Det finns bord kvar till loppisen den 1 mars så boka på [email protected]

Ha en bra onsdag önskar vi från Old gets New UF

Cover photos 11/02/2015
03/02/2015

Hej, borden har gått som smör i solsken och det finns ca 15 bord kvar till loppisen som är söndagen den 1 mars. Har DU mycket gamla kläder som du vill bli av med så är det dags att boka bord till denna klädloppis. Eller varför inte komma förbi mellan 12.00 - 16.00 och shoppa något nytt till garderoben? Hoppas vi ses den 1 mars i Hedbergska skolans matsal!! Har du några funderingar så tvivla inte att fråga oss på [email protected].
Ha en bra kväll önskar vi på Old gets New UF

Photos 26/01/2015

Är det dags att rensa garderoben eller varför inte hitta nya kläder? Hyr ett bord för 50 kr och bli av med kläder och tjäna en slant eller varför inte komma förbi kolla och köpa kläder och ta en fika! Hoppas vi ses på 1 mars mellan 12.00-16.00!

Har ni frågor så kontakta oss! Ha en fortsatt bra dag önskar vi på Old gets New UF

23/01/2015

Hej! Nu är äntligen allt löst inför loppisen.
Den kommer äga rum den 1 mars på Hedbergska skolan kl 12.00 - 16.00. Det finns fortfarande gått om bord så det är bara att boka. Ni som mailat oss och vill ha bord kommer få mail om betalning.

Boka bord på: [email protected]

Ha en riktigt bra helg från oss på Old gets New UF! :)

Vill du placera din affär längst upp i Gym-listan i Sundsvall?

Klicka här för att få din sponsrade notering.

Plats

Telefon

Webbplats

Adress


Sundsvall