10/03/2015
Hej allihopa! På torsdag är det dags för den regionalamässan och vi kommer såklart finnas där! Det kommer att vara i U-sports gamla lokal, kom dit och fynda ett plagg av oss och kolla på de andra utställarna!
Tid: 09.00-15.00
Ha en fortsatt bra dag och hoppas vi ses på torsdag!
Old gets New UF
01/03/2015
LOPPISEN ÄR IGÅNG FÖR FULLT!!!
Massor med kläder att köpa för billiga pengar! Kom och fynda! På hedbergska! 12-16
27/02/2015
Nu på söndag är de dags för klädloppisen mellan 12-16 på hedbergska skolan. Ingången är vid sibylla curres, marschaller kommer vara vid dörren så ni ser. Ta med löspengar och erat bästa shoppinghumör!
Fika kommer finnas att köpa till en billig peng!
Ses på söndag och ha en fortsatt trevlig dag önskar vi på Old gets New UF :)
16/02/2015
Hej! Ser att det är många som inte svarar på mailen vi skickar! Jag hoppas ni kollar där då och då ni som bokat bord så det inte blir nått fel i slutändan + att vi skickar ut väldigt mycke info via mail om allt så det är bra att hålla koll även där!
Ha en bra kväll!:)
16/02/2015
Hej, snart är det dags för klädloppisen den 1/3! Hoppas vi ses där alla shoppingsugna! :)
Ha en bra dag önskar vi på Old gets New UF
12/02/2015
Hej!
Nu är alla bord bokade inför loppisen vilket betyder att vi ej tar emot fler bordsbokningar tyvärr. Men hoppas vi ses på loppisen för lite shopping ändå!
Ha en bra kväll från oss på Old gets New UF
11/02/2015
Varför kasta kläder när man kan sälja dem vidare? Vi på Old gets New UF älskar idén om att handla secondhandkläder.
Det finns bord kvar till loppisen den 1 mars så boka på [email protected]
Ha en bra onsdag önskar vi från Old gets New UF
03/02/2015
Hej, borden har gått som smör i solsken och det finns ca 15 bord kvar till loppisen som är söndagen den 1 mars. Har DU mycket gamla kläder som du vill bli av med så är det dags att boka bord till denna klädloppis. Eller varför inte komma förbi mellan 12.00 - 16.00 och shoppa något nytt till garderoben? Hoppas vi ses den 1 mars i Hedbergska skolans matsal!! Har du några funderingar så tvivla inte att fråga oss på [email protected].
Ha en bra kväll önskar vi på Old gets New UF
26/01/2015
Är det dags att rensa garderoben eller varför inte hitta nya kläder? Hyr ett bord för 50 kr och bli av med kläder och tjäna en slant eller varför inte komma förbi kolla och köpa kläder och ta en fika! Hoppas vi ses på 1 mars mellan 12.00-16.00!
Har ni frågor så kontakta oss! Ha en fortsatt bra dag önskar vi på Old gets New UF
23/01/2015
Hej! Nu är äntligen allt löst inför loppisen.
Den kommer äga rum den 1 mars på Hedbergska skolan kl 12.00 - 16.00. Det finns fortfarande gått om bord så det är bara att boka. Ni som mailat oss och vill ha bord kommer få mail om betalning.
Boka bord på: [email protected]
Ha en riktigt bra helg från oss på Old gets New UF! :)