CEM Can Felipa

Cómo llegar Página web Contactar con la empresa

CEM Can Felipa El Centre Esportiu Municipal Can Felipa está ubicado en el corazón del barrio de Poblenou, en el dist CEM Can Felipa "el teu moment del dia "

El Centre Esportiu Municipal Can Felipa està ubicat al cor del barri Poblenou, al districte de Sant Martí. Juntament amb el Centre Cívic ocupa una construcció recuperada d’una antiga fàbrica de seda de finals del segle XIX. Aquest edifici fou cedit al barri per l’Ajuntament de Barcelona amb la finalitat de dur a terme la pràctica esportiva i com a punt de trobada del veïnat, tot exercint diverses activitats de diferent àmbit. És així com CEM Can Felipa porta més de 15 anys al servei de l’esport i del ciutadà. Les seves instal·lacions disposen de més de 3000 metres quadrats destinats a l’esport. En el seu programa d’actuació es troba qualsevol resposta a les necessitats de totes les persones, des dels nadons fins a la gent gran. Una gran inversió econòmica ha reformat tots els espais garantint el millor servei. El seu col·lectiu humà, fa possible que s’estableixi una relació molt càlida i propera amb l’usuari. És per tot això que aquest poliesportiu té un protagonisme especial a Poblenou.

15/10/2026

🚲💙 Avui hem rebut al CEM Can Felipa la visita de Marta Villanueva, regidora de l’Ajuntament de Barcelona, per conèixer el projecte Tricicleta, impulsat des dels seus inicis per César León i que continuem promovent al centre.

Hem compartit experiències i testimonis, i la regidora ha pogut acompanyar-nos en una sortida i provar les tricicletes! 🚴‍♀️

Des del CEM Can Felipa i la Fundació Poblenou 1924, continuem apostant per un esport accessible i inclusiu per a tothom. 🤝

Gràcies per la visita!

29/09/2026

La Merche i la Montse tornen a fer de les seves… 👀😂

Sembla que estan estirant tranquil·lament… però alguna cosa no quadra 🤨

En Fran ho sospita. Les vigila. I… SORPRESA! 🚨🤣

Quina trampa han fet aquesta vegada?
▶️ Mira el vídeo i descobreix-ho!

25/09/2026

🕺 El CEM Can Felipa es mou al ritme de la Festa del Fitness! 🔥

Un any més, hem tingut el plaer de ser presents a la Festa del Fitness de la Mercè, compartint una jornada plena d’energia, música, esport i, sobretot, moltes ganes de passar-ho bé 💪✨

A la classe de Zumba, vam ballar, ens vam moure i vam gaudir plegats d’una activitat que ens recorda que fer esport també és una manera de connectar, cuidar-nos i gaudir en comunitat 💙

19/09/2026

💦🎉 Un any més, la piscina del CEM Can Felipa s’ha omplert de diversió, rialles i inflables! 🛝🌊

Avui recuperem alguns dels millors moments d’una festa que ens encanta compartir amb vosaltres. Hem gaudit moltíssim, ens ho hem passat d’allò més bé i, sobretot, hem creat un munt de bons moments junts! 🥳💙

Gràcies a tothom que ho ha fet possible i a totes les persones que heu vingut a gaudir de la festa! 🙌

Ens veiem a la propera! 👋✨

07/08/2026

🌞🧘 Ioga sota l’eclipsi 🌅

El proper 12 d’agost tenim preparada una experiència molt especial! La nostra tècnica Pilar t’ho explica en aquest vídeo i et convida a gaudir d’una sessió de ioga al capvespre en un entorn únic: l’espigó de Bac de Roda.

En acabar la pràctica, viurem plegats l’eclipsi solar i, perquè el puguis observar amb total seguretat, a totes les persones participants els lliurarem unes ulleres homologades per a l’observació de l’eclipsi, incloses amb l’activitat 😎☀️

📅 12 d’agost
🕖 19.00 h
📍 Espigó de Bac de Roda
👥 Places limitades

Reserva la teva plaça a través de l’app del CEM Can Felipa i no et perdis aquesta experiència única!

Ja tenim disponible la informació dels cursets de natació 2026-2027 del CEM Can Felipa.Consulta els grups, horaris, preu...
30/07/2026

Ja tenim disponible la informació dels cursets de natació 2026-2027 del CEM Can Felipa.

Consulta els grups, horaris, preus i el calendari per a noves altes.

Recorda que, aquest curs, la programació es plantejarà inicialment de forma trimestral amb motiu del projecte de construcció de la nova piscina. El primer trimestre, d’octubre a desembre de 2026, es desenvoluparà amb normalitat.

Tota la informació a la web.

29/07/2026

🌊✨ Així vam viure una jornada de paddlesurf inoblidable!

El passat dissabte vam viure una gran jornada de paddlesurf compartida entre el CEM Besòs i el CEM Can Felipa. Una activitat plena de bon ambient, somriures i moltes ganes de gaudir de l’esport d’una manera diferent.

🏄‍♀️ Entre onades, equilibris i moltes rialles, vam compartir una experiència única que ens recorda la importància de moure’ns, divertir-nos i crear comunitat més enllà de les nostres instal·lacions.

Gràcies a totes les persones que vau participar i vau fer possible aquest gran dia! 💙

Ens tornem a veure ben aviat amb més activitats! 🌊

20/07/2026

💪🌊 Aquest dissabte vam gaudir d’una nova jornada de la Guingueta de l’Esport amb una fantàstica sessió de PowerCircuit a la platja del Bogatell, dirigida pel nostre tècnic Pol.

Un entrenament complet i dinàmic per treballar la força, la resistència i l’activació muscular, tot aprofitant el bon temps i un entorn immillorable. ☀️🏖️

👏 Moltes gràcies a totes les persones que vau venir i vau fer possible aquesta sessió. És un plaer compartir aquests matins d’esport amb vosaltres!

🤙 I això no s’acaba aquí... el proper dissabte ens tornem a trobar a la Guingueta de l’Esport amb una nova activitat: Paddle Surf! Us hi esperem per continuar gaudint de l’estiu fent esport a la platja.

14/07/2026

🌊 Tercera activitat de la Guingueta! 💪☀️

Aquest dissabte 18 de juliol arriba una nova classe de La Guingueta!

T’esperem a la platja del Bogatell per gaudir d’un entrenament complet i dinàmic, on treballarem la força, la resistència i l’activació muscular amb exercicis variats per començar el cap de setmana amb energia.

📅 Dissabte 18 de juliol
🕘 Entrenament: de 9.00 a 10.00 h
⏰ Hora de trobada: 8.50 h
📍 Punt de trobada: Platja del Bogatell, al costat de la Base Nàutica.

🎒 Recorda portar aigua, tovallola i moltes ganes de moure’t!

Ens veiem a la platja! 💙

13/07/2026

🌊🧘‍♀️ Aquest dissabte vam celebrar la segona jornada de La Guingueta amb una fantàstica sessió de ioga a càrrec de la Pilar, a l’espigó de Bac de Roda

Vam començar el dia envoltats del mar, compartint una estona d’esport, calma i benestar en un entorn immillorable. Una experiència que ens va permetre desconnectar, respirar i gaudir d’un ambient de pau i tranquil·litat

Per acabar la jornada, vam compartir un pica-pica entre totes les persones assistents, posant el millor punt final a un matí molt especial

💙 Moltes gràcies a totes les persones que vau venir i vau fer possible aquesta segona jornada de La Guingueta. Ens veiem a la propera!

Dirección

Plaça Josep Maria Huertas Claveria 1
Barcelona
08005

Horario de apertura

Lunes 06:00 - 23:00
Martes 06:00 - 23:00
Miércoles 06:00 - 23:00
Jueves 06:00 - 23:00
Viernes 06:00 - 23:00
Sábado 08:00 - 19:00
Domingo 09:00 - 15:00

Notificaciones

Sea el primero en enterarse: le enviaremos un correo electrónico cuando CEM Can Felipa publique novedades y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin y puede darse de baja en cualquier momento.

Contactar Con La Empresa

Enviar un mensaje a CEM Can Felipa:

Compartir

Categoría