04/06/2026
NYHET
Nu finns succé slogan även som Collagetröja
400kr
Beställ genom ett PM
Kom igen, köp t- shirts, collegetröjor och snart kommer även en sommarhatt
Nu kör vi så vi syns överallt
Sundsvall Fans är Sundsvall Hockeys officiella supporterförening. Supporterföreningen startades 1989
04/06/2026
NYHET
Nu finns succé slogan även som Collagetröja
400kr
Beställ genom ett PM
Kom igen, köp t- shirts, collegetröjor och snart kommer även en sommarhatt
Nu kör vi så vi syns överallt
31/05/2026
Lördagskvällen vart lyckad, ni som missade detta får en ny chans 29/7
26/05/2026
Sundsvall Fans har bokat 10 platser på Svenssons uteservering lördag 30/5 kl 18.00, de som vill äta gör det på eget bevåg, de som inte vill skiter helt enkelt i det, dock åker alla på en entré avgift 100kr
Vi kör en trevlig kväll tillsammans och en trevlig låt utlovas på scenen , kan vara skoj träffas någon gång även då det inte är hockey.
Klädsel , vad sägs om I SUNDSVALL HÅLLER MAN PÅ SUNDSVALL tröja:))
Vill du hänga med?? Skicka då ett PM eller skriv en kommentar så kontaktar vi dig
Hoppas på ett bra gäng nu, ta med en vän
Sundsvall Fans on tour
12/05/2026
Kom igen nu
Beställ denna T- shirt och visa upp dig på skolan, gymmet , jobbet, fiket, krogen
Vi ska synas i våran stad
Skicka ett PM så löser vi, självklart kan vi även skicka per post i andra delar av landet
200kr
28/04/2026
Säsongskorten för 2026/27 är här!🔥
Nu öppnar vi försäljningen av säsongskort. Garantera din plats på läktaren redan idag!
Fram till 1 maj kan du köpa säsongskort på Södra Stå för endast 500 kr. Dessutom får du 10 % rabatt i shopen under hela säsongen (gäller om du köper ditt säsongskort på ståplats innan 1 maj).
📩 Har du haft säsongskort tidigare? Då får du ett mejl med en smidig länk för att förnya ditt kort.
Dina reservationer är kvar till och med 31 maj.
Läs mer och köp ditt säsongskort via länken nedan:
https://clubs.clubmate.se/sundsvallhockey/sasongskort/
Vi ses i Brandcode Center!
Framåt - Tillsammans⚔️
07/04/2026
Sundsvall Fans vill tacka alla iblandade för en grym säsong. Tyvärr blev det ett avslut som vi inte hade hoppats på. Vi är fast beslutna att fortsätta stötta föreningen minst lika högljutt nästa säsong. Hoppas ni är med oss. Ni behövs!
Vi ses snart igen. Vi älskar Sundsvall!
Just nu 280 sålda biljetter till södra stå
ALLA TILL SÖDRA STÅ
Måndag 30/3 kl 19.00 semifinal 3
Förvärmning på Gärdehov Restaurang som erbjuder hamburgare buffé 145kr Eriksberg 50cl 80kr ( alkoholfria alternativ finns )
Vi kommer sälja våra nya succé T- shirts både på restaurangen (inne på pubdelen )och uppe på södra stå, I SUNDSVALL HÅLLER MAN PÅ SUNDSVALL
Vi har ägt läktaren båda matcherna i Hudik och självklart ska vi äga läktaren när vi spelar hemma, vi uppmanar er alla att göra allt ni kan för att komma och försök ta med era vänner, det är nu vi behövs som mest
Köp biljetter nu via länken nedan
https://clubs.clubmate.se/sundsvallhockey/