14/12/2025
Blev en magisk veckan innan vintern med dig älskling ♥️
Kontaktinformation, kartor och vägbeskrivningar, kontaktformulär, öppettider, tjänster, betyg, foton, videor och meddelanden från Emil kumlin, Sport, Södra Stadsberget 1, Sundsvall.
14/12/2025
Blev en magisk veckan innan vintern med dig älskling ♥️
09/10/2025
Isaberg
Tror aldrig jag haft sån bra känsla. Starka ben och snabb cykel. Tyvärr räckte det inte så långt. Men känslan fanns. Så nästa år. Då smäller det.
Blev också en grymt mysig helg av det hela. God mat. Äntligen sova i tält. Grilla frukost. Och mycket mer.
Tack för grymma bilder.
Tack för bra bilder och cola videor och bra hejning
Tack för en otroligt mysig helg. Och bra tävlat. ♥️
Vi ses nästa år
21/09/2025
Falun
Känslan att vara tillbaka på sin egna cykel är magiskt. Det kan alla hålla med om. Perfekta förhållanden och variation på banorna var toppen kul. För mig var denna helg mest om att ta mig tillbaka och ( lära mig cykla igen ) nu ska timmar ned i boken och finslipning ska göras. I isaberg smäller det. Vi ses där
Tack för grymt häng
Tack för all peppning ♥️
Och tack för grymt bra bilder Du vet värkligen vart du ska stå och hur det ska tas. Tack
13/09/2025
Sundsvall gick av stapeln. Inte mitt bästa race på grund av lite strul. Men vilket evenemang. Bra tider. Grymma banor. Bra event. Hit vill jag tillbaka nästa år. Nu blir det falun som nästa.
Tack pappa för lånet av cykeln. Den går fort och kan flyga. Nästa race får du också testa.
Tack för bra uppladdning och hjälp med delar och fix
14/08/2025
Vilken vecka.
Denna vecka anordnade världens första pumptrack world youth challenge samt en world Cup qualifier för dom äldre. Vi avslutade också med säsongens sista Scandinavian pumptrack series.
Inför detta behövdes så klart en del förberedelser. Så under veckan innan byggdes det läktare, det flyttades flaggstångar, en massa tält skulle upp och så mycket mer.
Grabbarna på levererade med otroligt bra mekanisk hjälp samt grymt bra försäljning och utbud.
Själv så lyckades jag låna till mig en snabb cykel för att tävla. Finns nog ingen bättre känsla en tävlingar där alla hejar och det är go stämning och alla kämpar för att ge allt dom har. Det kallar jag racing.
Nu får vi se vart det bär av. Men kul blir det
02/08/2025
Senaste månaden har jag befunnit mig i Strängnäs. Helt sjukt kul att se detta ta form.
19/07/2025
SUNNE
Detta kan ha varit den tuffaste enduro tävlingen jag någonsin kört. Från värmen och långa klättringar till utmanande banor. Men oj så kul. Att också se ♥️ute på träningsdagen gjorde hela helgen mycket roligare. Och jag hoppas få se nån av er tävla i Sundsvall om några helger. Tack för alla hejande och alla foton
Tack också
För alla flaskor och pepp
Nu siktar vi mot Sundsvall
01/07/2025
Alltid kul på två jul och lite grillning där till. Tack för en underbar helg. ♥️
28/06/2025
Har spenderat två Veckor i Kiruna. Otroligt vacker stad med fina fjäll. Och ännu bättre blir det när nya skillsarean blir klar.
09/06/2025
Arvika är Enduro. Tuffa klättringar, Långa banor och massor av natur. Exakt som det ska vara. Och att då inte kunna prestera på topp är inte kul. Vaknade upp under fredagen med en lätt förkylning och det blev inte bättre under helgen. Bara timmar innan start stog jag fortfarande och velade om det var värt att köra. Men som sagt så är det cykling vi håller på med. Och jag beslutade mig då för att ta det lugnt och köra igenom loppet bara för att det är kul. Tack för en grymt rolig tävling.
Bra jobbat alla som körde
Tack för ännu en tävling.
Nu laddar vi om inför Sunne